آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی شقایق در اسلامشهر,قائمیه اسلامشهر

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/03/09
  • بازدید: 739 بار

سالن زیبایی شقایق در قائمیه اسلامشهر

کاشت ناخن در قائمیه اسلامشهر

 

میکاپ کار در قائمیه اسلامشهر

 

عروس vip در قائمیه اسلامشهر

 

کاشت مژه در قائمیه اسلامشهر

 

اکستنشن مژه در قائمیه اسلامشهر

 

فیروز ابرو در قائمیه اسلامشهر
 

 

 سالن زیبایی شقایق(آکادمی فرشته شیرمحمدلو) 

شماره تماس: 55888873 - 55888874

 

کاشت ناخن در اسلامشهر


اکثر بانوان علاقه دارند که ناخن‌هایشان همیشه تمیز و سوهان کشیده باشد. همین حساسیت نیز باعث رواج انواع خدمات ترمیمی و زیبایی ناخن شده است. به‌همین خاطر شاهد انواع سالن ناخن در اسلامشهر هستیم که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به بانوان عزیز ارائه می‌دهند. اما اعتبار این مراکز به ناخنکار آنهاست. یعنی هر مرکز خدمات ناخنی که بهترین ناخنکار اسلامشهر را داشته باشد در ارائه خدمات موفق تر است. برای همین هم همیشه بدنبال یک ناخنکار خوب در اسلامشهر هستند.کاشت ناخن در اسلامشهر

توجه داشته‌باشید که مانیکور، طراحی و دیگر خدمات ناخن، به ظرافت و هنر دست ناخن‌کار نیاز دارد. بنابراین بهتر است ناخن‌های خود را در بهترین، حرفه‌ای‌ترین و معروف‌ترین سالن کاشت ناخن در اسلامشهر انجام دهید.

شاید برای شما سوال باشد که چگونه می‌توان تشخیص داد که یک سالن کاشت ناخن، خدمات خوبی ارائه می‌دهد؟ پاسخ به این سوال، ساده و واضح است، زیرا فقط کافی است به فاکتورهای مهم در انتخاب آرایشگاه کاشت ناخن در اسلامشهر توجه داشته‌باشید تا درنتیجه، از دیدن زیبایی ناخن‌های خود لذت ببرید.

 

میکاپ در اسلامشهر


 گریم و میکاپ در سالن زبایی شقایق گریم و میکاپ در اسلامشهر ، یک فرایند کامل حرفه ای گریم و میکاپ به شما آموزش داده می شود.کلاس های آموزش گریم و میکاپ در اسلامشهر با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود کارآموزان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره ، کارآموزان جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و علاوه بر این کارآموزان بعد از پایان دوره گریم و میکاپ در اسلامشهر و با پرداخت هزینه جداگانه قادر به دریافت مدرک بین المللی می باشند. کلاس های آموزش گریم و میکاپ به صورت جامع و کاملا تخصصی و مطابق با استانداردهای روز دنیا در زمینه گریم به هنرجویان آموزش داده می شوند.

خدمات آرایش و میکاپ در سالن زیبایی شقایق اسلامشهر به شما بانوان محترم کمک می‌کند تا بدون ماندن در ترافیک، در آرامش خانه و به دور از نگرانی‌های ویروسی، با خیال راحت همه‌ی خدمات زیبایی از جمله میکاپ، شینیون، کراتینه، رنگ و مش و… را در اسلامشهر دریافت کنید. می‌توانید با یک تماس تلفنی، نمونه‌کارهای آرایشگر و میکاپ‌کار را ببینید و خدمت مدنظرتان را برای روز و ساعت دل‌خواه رزرو کنید. در حال حاضر، خدمات هماناز برای محلات اسلامشهر به شما بانوان محترم ارائه می‌شود. برای رزرو نوبت تلفنی کافی است روی دکمه «رزرو نوبت» کلیک کنید و به‌صورت تلفنی نوبت بگیرید.

-خدمات با کیفیت بالا
-بدون عوارض جانبی
-مواد با کیفیت و اصل
-آرایشگران متخصص

 

عروس vip در اسلامشهر

خدمات عروس در اسلامشهر گریم سه بعدی با بهترین مواد روز دنیا، مژه های تک مویی، در صورت نیاز استفاده از لنزهای مرغوب و طبیعی

شینیون عروس در اسلامشهر:
انجام شینیون های روز دنیا متناسب با چهره و سلیقه ی عروس خانم ها و تاج مد نظرشون و در صورت نیاز موی کاملا طبیعی به صورت اضافی در موهاشون 

پاکسازی عروس در اسلامشهر: 
استفاده از بهترین مواد و سرم های پوستی و دستگاه هایی ائم از آکوافشیال پوست . آب رسانی کامل و لطافت پوست قبل از میکاپ عروس خانم ها . استفاده از اتو صورت به همراه بخار سرد و ماساژ صورت برای لیفت کامل صورت و شادابی  پوست و ریلکس کردن عروس خانم های برای دقایقی قبل از روز پر استرس عروسی . استفاده از دستگاه LED  براي جذب بهتر ماسکا ها و براق شدن پوست عروس خانم ها و یک لایه برداری جزئی جهت خارج کردن چربی ها ی اضافی پوست برای جلوگیری از خروج چربی و عرق در تایم عکاسی عروس خانم ها. 

خدمات ناخن عروس در اسلامشهر: 
در صورت مایل بودن عروس به کاشت ناخن برای ایشان کاشت ناخن انجام میشه و در صورت عدم تمایل از ناخن موقت و مصنوعی استفاده میشه و طرح و دیزاین لاک و یا لاک ژلی که مد نظر عروس باشه زیر نظر متخصصین ما براشون انجام میشه. 

رنگ موی عروس در اسلامشهر: 
رنگ مو های عروس
خانم ها در روز قرارداد مشخص میشه، البته با مشاوره ی متخصصین رنگ ما و تحت نظر انها که مشکل و آسیبی به موهای عروس خانم ها نرسه. رنگ مو متناسب با پوست و چهره عروس و  در نهایت با سلیقه و رضایت عروس خانم انتخاب میشه. 

لنز عروس در اسلامشهر:
مبحث لنز متناسب با چهره و رنگ مو و ... و همراه با مشاوره و احترام به سلیقه ی عروس خانم ها انتخاب میشه. 

در پایان انتخاب ما فقط و فقط لبخند شما زیبا رویان هنگام خروج از مجموعه عروس سرای شقایق در خاص ترین روز زندگی تان است. 

 

 

کاشت مژه در اسلامشهر

مرکز تخصصی اکستنشن مژه شقایق در اسلامشهر ،به مدیریت فرشته شیرمحمدلو در اسلامشهر آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید،

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در اسلامشهر ،آدرس مرکز تخصصی اکستنشن مژه و ابرو در اسلامشهر 
 




 انواع کاشت مژه،مرکز تخصصی اکستنشن مژه و ابرو شقایق
انواع کاشت ناخن اکستنشن مژه لیفت و لمینت مژه و ابرو کراتین انواع بافت مو انواع آرایش مو

 

کاشت مژه چیست،
در کاشت مژه،
موها از یک قسمت بدن (معمولا از پشت سر) به پلک بالا یا پایین منتقل می‌شوند. این کار این اطمینان را ایجاد می‌کند که مژه‌ها از نظر ضخامت و طول بلندتر هستند. پس از عمل، باید طبق یک برنامه‌ی منظم از مژه‌ها مراقبت شود.

اگرچه بسیاری از افراد کاشت مژه را به دلایل زیبایی انجام می‌دهند، اما افرادی که دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه‌ی چشم هستند (همچون بریدگی و سوختگی غیرعمد یا مشکلات ناشی از بیماری‌های مرتبط با خال‌کوبی) هم ممکن است خواهان انجام این عمل باشند. افرادی که از نظر بیولوژیکی مژه‌های کوچک یا کم‌تراکم دارند هم ممکن است واجد شرایط انجام این عمل زیبایی باشند.مرکز تخصصی اکستنشن مژه و ناخن صبا با کادری مجرب در لاین آموزش تخصصی مژه در خدمت شما.

  

انواع کاشت مژه در اسلامشهر
کاشت مژه
انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

تار به تار
کلاسیک
کاشت مژه عروسکی در اسلامشهر
چندبعدی، والیوم یا مگاوالیوم
هیبرید یا ترکیبی
کاشت نامرئی یا هیدن
گلامور و اسپایکی
کاشت نچرال
سه‌بعدی
ابریشمی

اکستنشن مژه در اسلامشهر

 

کاشت مژه موقت در اسلامشهر 
کاشت مژه در  اسلامشهر
از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم سرویز در تمامی مناطق تهران و البته اسلامشهر است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با زیبایی در تهران محسوب می شود.

اکستنشن مژه طبیعی، کاشت مژه دائم و موقت والیوم و کلاسیک اسلامشهر شهر تهران
سالن زیبایی متخصصین خدمات کاشت مژه در محله اسلامشهر شهر تهران
تلاش کرده است خدماتی نظیر کاشت مژه موقت در اسلامشهر, کاشت مژه 6 ماهه در اسلامشهر, اکستنشن مژه والیوم اسلامشهر, اکستنشن مژه کلاسیک، اسپایکی، گربه ای و... در محل اسلامشهر را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در اسلامشهر ارائه نماید.

 

قیمت فیبروز ابرو در اسلامشهر
قیمت فیبروز ابرو
در هر سالنی متفاوت است. ممکن است یک پیگمنتر مبتدی و به همان نسبت قیمت فیبروز ابروی او پایین باشد تا به اندازه کافی تجربه کسب نماید. اما یک پیگمنتر مستر فیبروز ابرو باشد. طبیعتا هرچقدر مهارت یک پیگمنتر در فیبروز ابرو بالاتر باشد قیمت خدمات او نیز بالاتر است. اما این به این معنی نیست که همه افرادی که با قیمت بالا خدمات ارائه می‌دهند کارشان خوب است یا از مواد با کیفیت و بی ضرری استفاده می کنند. یک عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت رنگ و سوزنی ست که پیگمنتر استفاده میکند.برای شخثصی که با سوزن فیبروز و رنگ فیبروز و بی حسی استاندارد و با کیفیت به شما خدمات می دهد قیمت زیر 700 الی 800 هزار تومان مقرون به صرفه نیست. زیرا قیمت هر قطره رنگ پیگمنتر بالای 30 هزار تومان و قیمت سوزن او حدودا صد هزار تومن و حتی بیشتر است. فیبروز ابرو زمانی معنا پیدا می‌کند که الگوی کمپانی فی با سوزن و رنگ فیبروز زده شود.

زمان ترمیم فیبروز در اسلامشهر
زمان ترمیم فیبروز ابرو
حداقل بین 6 تا 7 هفته پس از جلسه اول است لطفا ابروهای مشتری خود را زودتر از 40 روز ترمیم نکنید. ترمیم اول در تمامی پوست ها ضروری است . شاید از هر هزار نفر یک نفر به ترمیم اولیه نیاز نداشته باشد . برای پوست های چرب گاهی به دو جلسه ترمیم اولیه نیاز است . پیشنهاد ما برای پوست های چرب استفاده از تکنیک نانو بروز یا پادر بروز است. پرداخت هزینه برای هر جلسه ترمیم طبق توافق بین پیگمنتر و مشتری خواهد بود . معمولا مبلغ ترمیم یک سوم مبلغ جلسه اول است اما باز هم بستگی به نحوه قیمت گذاری پیگمنتر دارد.

 

 

سالن زیبایی شقایق در قائمیه اسلامشهر,کاشت ناخن در قائمیه اسلامشهر,میکاپ کار در قائمیه اسلامشهر,عروس vip در قائمیه اسلامشهر,کاشت مژه در قائمیه اسلامشهر,اکستنشن مژه در قائمیه اسلامشهر,فیروز ابرو در قائمیه اسلامشهر,عروس vip در اسلامشهر,کاشت ناخن در اسلامشهر,ترمیم ناخن در اسلامشهر,کاشت ناخن اسلامشهر قائمیه,قیمت کاشت ناخن در اسلامشهر,اسلامشهر میکاپ,میکاپ عروس در اسلامشهر,میکاپ کار در اسلامشهر,عروس vip در اسلامشهر,عروس سرا در اسلامشهر,کاشت مژه در اسلامشهر,اکستنشن مژه در اسلامشهر,فیروز ابرو در اسلامشهر

لینک :https://instagram.com/shaghayegh_beautysalon

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    


مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور پیام اول
ایمیل
تلفن
55888873 - 55888874
انقضا
1403/03/09
بروزرسانی
1402/03/13
موقعیت
تهران
آدرس
اسلامشهر
مشاهده تمام آگهی های اپراتور پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول)

در مورد: سالن زیبایی شقایق در اسلامشهر,قائمیه اسلامشهر


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی سالن زیبایی شقایق در اسلامشهر,قائمیه اسلامشهر

Captcha image

آخرین آگهی های آرایشگاه زنانه
1402/03/03
سالن زیبایی شقایق در شهرک ولیعصر
10

سالن زیبایی شقایق در شهرک ولیعصر

اپراتور پیام اول / تلفن: 55888873 - 55888874

1402/10/09
بهترین کاشت ناخن در اقدسیه
6

مرکز تخصصی کاشت ناخن در اقدسیه 09228176698

اپراتور پیام اول / تلفن: 09228176698

1398/12/03
بهترین مرکز ترمیم ناخن در فرمانیه
6

بهترین مرکز ترمیم ناخن در فرمانیه 09228176698

اپراتور پیام اول / تلفن: 09228176698

1402/08/06
بهترین کاشت ناخن در شهران
6

بهترین کاشت ناخن در شهران۰۹۱۹۵۳۹۶۴۱۷-۰۹۳۶۷۴۲۷۹۷۹

اپراتور پیام اول / تلفن: 09195396417

1402/03/28
کاشت ناخن شقایق در میدان شوش
6

کاشت ناخن شقایق در شوش55888873 - 55888874

اپراتور پیام اول / تلفن: 55888873 - 55888874

1402/10/09
مرکز کاشت ناخن در کامرانیه
5

مرکز کاشت ناخن در کامرانیه09228176698

اپراتور پیام اول / تلفن: 09228176698

1397/10/02
بهترین سالن زیبایی در رامسر
5

در سالن زیبایی شاین زیباتر شوید.٠٩٣٥٢٣٩٠٥٩٧-٠٩١٢٥٣٥٣٤٧٦

اپراتور پیام اول / تلفن: 09125353476

1401/11/19
کراتینه مو در شهران
5

کراتینه مو در شهران09109282545

اپراتور پیام اول / تلفن: 09109282545

1401/03/25
رنگ و مش کار در شهران,رنگ و مش کار در کن
5

رنگ و مش کار در شهران,رنگ و مش کار در کن۰۹۰۱۵۸۲۴۱۵۱

اپراتور پیام اول / تلفن: 09109282545

1398/01/25
کاشت ناخن شهران ناخن کار حرفه ای ارزان شهرزیبا صادقیه
5

کاشت ناخن ترمیم لاک های زیبا و داعمی قیمت مناسب09195396417

اپراتور پیام اول / تلفن: 09195396417