آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: خدمات ساختمان

سایبان پنجره در استان مازندران,مازندران

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/06/01
  • بازدید: 232 بار

سایبان پنجره در استان مازندران,مازندران

سایبان فایبرگلاس در مازندران

بارانگیر پنجره در استان مازندران

استخر فایبرگلاس در استان مازندران

استخر پیش ساخته در استان مازندران
 

صنایع فایبرگلاس باران در مازندران
سازنده انواع سایبان در استان مازندران، بارانگیر فایبرگلاس در استان مازندران
در طرح و ابعاد مختلف به سفارش خریدار
قابل بسته بندی و ارسال به سراسر ایران 
مستقیم و بدون واسطه از کارگاه تولید فایبرگلاس در استان مازندران
از دیگر فعالیتهای این مجموعه:
ساخت قایق های تفریحی ۴ نفره در مازندران
ساخت و ایزوله منابع آب و اسید  در مازندران
ساخت استخر و جکوزی فایبرگلاس در مازندران
۰۹۱۲۰۶۸۱۰۵۸ پورموسی

 

 

سایبان پنجره در استان مازندران

سایبان پنجره در رشت مازندران

برای نصب سایبان پنجره در مازندران مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا نیاز به ابزار دارید. ابزارهایی مانند مته، پیچگوشتی، صفحه انداز و نیمکت را آماده کنید.

2. قبل از شروع به نصب سایبان پنجره، ابتدا سایز پنجره خود را بسنجید و سایبان مورد نیاز خود را تهیه کنید.

3. قسمت های خارجی و داخلی پنجره را تمیز کنید و از آلودگی ها و گرد و غبار پاکسازی کنید.

4. پیچ ها را از بسته سایبان بیرون آورده و با مته، محل قالب بندی را پیش از نصب نشان بزنید

5. با استفاده از مته، سوراخ هایی در پنجره برای نصب سایبان بردارید.

6. با استفاده از پیچگوشتی، پیچ ها را با دقت در سوراخ ها قرار دهید و آنها را بفشارید تا به درستی بگیرند.

7. سپس بررسی کنید که سایبان به درستی نصب شده است و همه عناصر درست قرار گرفته اند.

8. در نهایت، با صفحه انداز، سطح خارجی و داخلی سایبان را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که پنجره و سایبان به درستی نصب شده اند. با انجام این مراحل، شما می توانید سایبان پنجره در استان مازندران  خود را به راحتی نصب کنید.

 

خرید سایبان پنجره در مازندران

برای خرید سایبان پنجره در مازندران می‌توانید به فروشگاه‌های ساختمانی، فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، فروشگاه‌های آنلاین و یا کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مربوطه مراجعه کنید. قبل از خرید سایبان پنجره، بهتر است اندازه و نوع مورد نیازتان را مشخص کرده و مطمئن شوید که کیفیت آن‌ها مطابق با استانداردهای لازم است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از خدمات تعمیر و نصب سایان پنجره نیز استفاده کنید

 

سایبان فایبرگلاس در مازندران

قیمت سایبان پنجره فایبرگلاس مازندران

سایبان پنجره فایبرگلاس به عنوان یک قطعه محافظ و زینتی بر روی پنجره های فایبرگلاس استفاده می شود. این سایبان ها از موادی مانند پلیمرهای نیمه مرکب تشکیل شده اند که ضد آب، مقاوم در برابر تغییرات هوا و پوسیدگی هستند. انواع مختلفی از سایبان های پنجره فایبرگلاس وجود دارد که در طرح ها و اندازه های مختلف عرضه می شوند تا به سلیقه و نیازهای مشتریان بپاسخند. قابلیت هایی مانند مقاومت در برابر حرارت، حفاظت از پنجره در برابر ضربه و همچنین قابلیت آب بندی و عایق بندی صدا، از ویژگی های اصلی سایبان های پنجره فایبرگلاس هستند.

قیمت سایبان پنجره فایبرگلاس مازندران

قیمت سایبان پنجره فایبر گلاس ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند اندازه و ابعاد پنجره، شکل و طراحی آن، نوع و کیفیت فایبر گلاس، منطقه جغرافیایی و فروشنده متفاوت باشد. علاوه بر این، هر پروژه ممکن است نیازهای خاص خود را داشته باشد و باعث شود قیمت تغییر کند. بهترین راه برای مطمئن شدن از قیمت صحیح، مشاوره با فروشندگان مختلف و دریافت تخمین قیمت تا دست آخر است.سایبان پنجره فایبرگلاس مازندران


بارانگیر پنجره در مازندران

تولید کننده بارانگیر پنجره  در مازندران است یا همچنین معروف به دوربین پره بارانگیر، صنایع بارانگیر پنجره باران در مازندران است که به صورت صنعتی این محصولات را تولید می کند. بارانگیر پنجره یک قطعه مستطیلی یا مربعی است که بر روی پنجره نصب می شود و با جمع آوری آب باران و رسوبات، جریان آب را از پنجره به داخل اتاق جلوگیری می کند. این تجهیزات معمولاً از جنس پلاستیک یا آلومینیوم ساخته شده و بسته به طراحی و شکل ظاهری پنجره، می توانند به صورت قاب دوربین پره شکل، یا قایق، یا دیگر اشکال ویژه سفارشی تولید شوند. در عملکرد این محصول، آب باران از طریق لوله های ثابت یا قابل تنظیم به محل تخلیه خارجی هدایت می شود و از ورود آب به داخل یا خارج اتاق جلوگیری می کند.

 

نصب بارانگیر پنجره در مازندران

برای نصب بارانگیر پنجره در مازندران، شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا مکان مناسب برای نصب بارانگیر را روی پنجره تعیین کنید. این مکان باید در نزدیکی پنجره باشد و بتوانید از طریق آن آب را به داخل سوق دهید.

2. حامل بارانگیر را انتخاب کنید. حامل بارانگیر می‌تواند از جنس فلزی یا پلاستیکی باشد. اگر بخواهید بارانگیری سبک و قابل استفاده‌ی مجدد داشته باشید، ممکن است پلاستیکی مناسب تر باشد. در غیر این صورت، می‌توانید یک حامل فلزی را برای دوام و پایداری بیشتر انتخاب کنید.

3. پس از انتخاب حامل بارانگیر، آن را به پنجره بچسبانید یا متصل کنید. برخی از حامل‌های بارانگیر به پنجره با استفاده از وسایل چسبنده قابل چسباندن هستند، در حالی که بعضی از دیگر حامل‌ها نیاز به سخت‌افزار یا چیره یا پیچ دارند. بستگی به نوع و مدل بارانگیر شما دارد. برای نصب بهتر و پایدارتر، می‌توانید از پیچ و چیره استفاده کنید.

4. هنگام نصب حامل بارانگیر به پنجره در مازندران، مطمئن شوید که آن را به صورت افقی و راستا تعبیه کنید، تا بتوانید آب باران را در جعبه بارانگیر جمع کنید و به داخل هدایت کنید.

5. پس از نصب حامل بارانگیر، سرتیغ‌های بارانگیر را به آن بچسبانید یا با استفاده از قطعات چسبنده یا پیچ و چیره مثبت کنید. سرتیغ‌ها باید به طور مستقیم و بین پنجره و حامل بارانگیر قرار داشته باشند تا آب باران به خوبی جمع شود.

6. بعد از نصب بارانگیر پنجره در مازندران است، آن را تست کنید. از تست بارانگیر استفاده کنید و بررسی کنید که آیا آب باران به خوبی درون بارانگیر جمع شده و به داخل سوق می‌یابد یا خیر. با اجرای مراحل فوق، شما می‌توانید بارانگیر پنجره خود را نصب کنید و به راحتی آب باران را به دلخواه خود به داخل سوق دهید. همچنین ممکن است نیاز به بررسی و نگهداری دوره‌ای برای اطمینان از عملکرد صحیح و کیفیت بارانگیر داشته باشید.

استخر فایبرگلاس در استان مازندران

استخر فایبرگلاس چیست؟

استخر فایبرگلاس یک نوع استخر است که از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. فایبرگلاس یک ماده‌ای است که از ترکیب فایبرگلاس و رزین تشکیل شده است و به دلیل خواص مقاومت در برابر آب، خوردگی، حرارت و تغییرات جوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استخر فایبرگلاس دارای سطحی صاف و خالی از هرگونه پوسته‌ای است که باعث سهولت در تمیز کردن و نگهداری از استخر می‌شود. همچنین، استخر فایبرگلاس دارای عمر طولانی‌تر و نیاز کمتری به تعمیرات و نگهداری است. استخرهای فایبرگلاس به دلیل وزن سبک خود قابل نصب در محیط‌های مختلف و به عنوان استخرهای داخلی و خارجی استفاده می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های استخرهای فایبرگلاس می‌توان به مقاومت در برابر تغییرات دمایی، ضد لغزش بودن سطح استخر و قابلیت شخم برداری آسان اشاره کرد.

خرید استخر فایبرگلاس در مازندران

برای خرید استخر فایبرگلاس در مازندران ابتدا به صنایع فایبرگلاس باران در مازندران مرتبط با این صنعت مراجعه کنید. در این صنایع فایبرگلاس باران در مازندران گزینه‌های مختلفی از استخرهای فایبرگلاس را خواهید دید. بررسی کنید که آیا این فروشگاه‌ها فقط واردکننده هستند یا در مرحله تولید نیز فعالیت میکنند. اگر قصد دارید به طور آنلاین خرید کنید، بهتر است از استخر فایبرگلاس در مازندران معتبر استفاده کنید. قبل از خرید، مشخص کنید که ابعاد استخری که میخواهید را پسندیده‌اید و همچنین میزان فضای قابل اختصاص در محل نصب را بررسی کنید. قیمت و گارانتی را نیز مورد بررسی قرار دهید. همچنین، پیش از خرید بهتر است اطلاعات مربوط به نصب و نگهداری استخر را به دست آورده و در صورت نیاز به تخصصی‌های مربوطه مراجعه کنید.

استخر پیش ساخته در استان مازندران

استخر پیش ساخته چیست؟

استخر پیش ساخته یک گزینه محبوب برای ایجاد یک استخر در خانه یا فضای باز است. این نوع استخرها به طور پیش ساخته و آماده سازی شده اند و برخلاف استخرهای سنتی یا بتنی، نیاز به ساخت و ساز طولانی و زمانبر ندارند. استخرهای پیش ساخته اغلب از مواد مانند پلی استر، فیبرگلاس، ویترین و یا ورقهای فولادی ساخته می‌شوند. این مواد خواص مقاومتی بالا و قدرت پوشش‌دهی دارند و معمولاً برای آب و شرایط جوی سخت تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. آنها همچنین به طور کلی بازه زمانی کوتاهتری جهت نصب و راه‌اندازی دارند. استخرهای پیش ساخته به دلیل ساختار آماده شده‌ای که دارند، امکان انتقال و نصب در محیط‌های مختلف را نیز فراهم می‌کنند. این بدان معناست که شما می‌توانید استخر خود را به راحتی از محیطی به محیط دیگر منتقل کنید، اگرچه این نیاز به تجهیزات اضافی و زمان برای جابجایی دارد. اما این امکان وجود دارد که در صورت تغییر محل اقامت، استخر خود را همراه خود ببرید و در محل جدید نصب کنید. استخرهای پیش ساخته همچنین قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند. شما می‌توانید ابعاد و شکل استخر خود را مطابق با فضای خانه یا باغ خود تغییر دهید و همچنین امکان اضافه کردن ویژگی‌های دیگری مانند سیستم گرمایش یا سیستم تصفیه آب را داشته باشید. استخرهای پیش ساخته نیز دارای مزایا و معایب خود هستند. بهره‌برداری و نگهداری آنها نیازمند هزینه و وقت کمتری است، اما از طرف دیگر همچنین به دلیل سازه پیش ساخته‌شده خود، ممکن است محدودیت‌هایی در طراحی و شکل استخر داشته باشند. در نهایت، استخر پیش ساخته یک گزینه عالی برای ایجاد یک استخر در فضای خانه یا فضای باز است. با توجه به کم‌هزینه بودن و زمان کوتاهتر ساخت و نصب، این نوع استخرها در برابر استخرهای سنتی مزیت دارند و همچنین امکان سفارشی سازی و قابلیت انتقال به محیطهای مختلف را نیز دارند.

 

سایبان پنجره در استان مازندران,مازندران
سایبان فایبرگلاس در مازندران
بارانگیر پنجره در استان مازندران
استخر فایبرگلاس در استان مازندران
استخر پیش ساخته در استان مازندران

 

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور پیام اول
ایمیل
تلفن
09120681058
انقضا
1403/06/02
بروزرسانی
1402/06/01
موقعیت
مازندران
آدرس
مازندران
مشاهده تمام آگهی های اپراتور پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول)

در مورد: سایبان پنجره در استان مازندران,مازندران


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی سایبان پنجره در استان مازندران,مازندران

Captcha image

آخرین آگهی های خدمات ساختمان
1402/05/30
سایبان پنجره در استان گیلان,گیلان
7

۰۹۱۲۰۶۸۱۰۵۸ پورموسی-سایبان پنجره,سایبان فایبرگلاس,بارانگیر پنجره,استخر فایبرگلاس,استخر پیش ساخته

اپراتور پیام اول / تلفن: 09120681058

1399/05/18
بهترین درب ضد سرقت در غرب تهران
6

بهترین درب ضد سرقت در غرب تهران، درب ضد سرقت 09120579536

operator / تلفن: 02146042389

1397/10/11
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و لوله باز کنی در تنکابن و رامسر
5

در این مرکز ، خدمات در اسرع وقت و نازلترین قیمت انجام می شود. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و لوله باز کنی در تنکابن و رامسر

اپراتور پیام اول / تلفن: 01154234878

1400/01/22
درب چوبی درب ضد آب امین در طرشت,منطقه 2
5

درب ضد آب و ضد سرقت امین در طرشت,منطقه 2 09127904378

زیبا حسینی / تلفن: 02144426755

1400/01/23
درب چوبی ضد آب امین در غرب تهران
5

 تولید انواع درب چوبی ضد آب ضد سرقت امین در غرب تهران در غرب تهران 09127904378

زیبا حسینی / تلفن: 02144426755

1400/01/22
در abs و درب ضد سرقت امین در ونک,منطقه 3
5

صنعت چوب امین در abs و درب ضد سرقت امین در ونک,منطقه 3 صنعت چوب امین در abs و درب ضد سرقت امین درب ضد آب ساختمان از جنس abs - امین 09127904378

زیبا حسینی / تلفن: 02144426755

1402/05/25
سایبان پنجره در استان قزوین,قزوین
3

۰۹۱۲۰۶۸۱۰۵۸ پورموسی-سایبان پنجره,سایبان فایبرگلاس,بارانگیر پنجره,استخر فایبرگلاس,استخر پیش ساخته

اپراتور پیام اول / تلفن: 09120681058

1399/04/13
تشخیص ترکیدگی لوله آب در تنکابن
2

رفع هرگونه گرفتگی لوله فاضلاب اعم از آشپزخانه حمام.توا لت در تنکابن و رامسر شیرودی ،عباس آباد،متل قو، سادات شهر، کتالم، خرم اباد

اپراتور پیام اول / تلفن: 09113931022 

1400/02/03
در abs در تجریش
2

زیبا حسینی / تلفن: 02144426755

1400/02/03
درب ضد آب و در ضد سرقت در نیاوران
2

درب ضد آب و در ضد سرقت در نیاوران 09127904378   02144426755 در abs و درب ضد سرقت امین  09127904378 صنعت چوب امین  09127904378

زیبا حسینی / تلفن: 02144426755