آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: خدمات مجالس

سفارش فینگرفود در اقدسیه

سفارش فینگرفود در اقدسیه
  • تاریخ ثبت: 1399/10/01
  • بازدید: 515 بار

سفارش فینگرفود در اقدسیه

۰۹۳۵۷۳۸۵۴۵۵

تحویل فوری فینگر فود در تهران

سفارش انواع فینگر فود در شمال تهران با بهترین کیفیت در اسرع وقت جهت میهمانی ها و دورهمی ها

 

پس از مشاهده منو و تصمیم گیری می توانید در واتس آپ به شماره تماس موبایل سفارش خود را با اطلاعات دقیق انتخابی خود ذکر کنید تا تیم کلبه برای شما سفارشات مورد نظرتان را آماده سازی نمایند.

اگر که طراحی خاص و دیزاین درخواستی دارید حتما هنگام سفارش به تیم کلبه اطلاع دهید . ما می توانیم متناسب با سلیقه و ذائقه ی شما عزیزان و تم مهمانی ها و ضیافت های خانوادگی،دوستانه،کودکانه و حتی ایوند ها و اجتماعات کاری یا دفاعیه های تحصلی و کنفرانس ها و . . . شما مشتریان گرامی غذاهای سفارشی شما را دیزاین و تزیین کنیم تا شما یک مهمانی و جشن خاص و فوق العاده ای داشته باشید و از مهمانی ها و جشن های خود نهایت لذت را ببرید همچنین یک شب خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در کنار مهمانان یا همکاران عزیزتان سپری کنید. سفارش فینگرفود در اقدسیه

سفارش فینگر فود در تهران

سفارش انواع فینگر فود

اگر می خواهید یک منو غذای همه چی تمام از انواع و اقسام فینگر فود های سرد  و همچنین فینگر فود های گرم برای مهمانانتان سفارش دهید با مراجعه به منویی که در سایت ما قرار گرفته می توانید غذاها های مورد نظر خود را سفارش دهید . تنوع غذایی باعث رنگارنگ شدن میز مهمانی و ضیافت شما می شود و بسیار جذاب و شیک و لاکچری می باشد. اگر از همه ی دسته ها و انواع فینگر فود داشته باشید مهمانان یا همکاران عزیزتان می توانند با توجه به سلیقه و ذائقه غذایی خودشان غذا یا دسر مورد نظر خودشان را انتخاب و میل کنند برای اینکه مهمانی و جشنی خاص و منحصر به فردی را داشته باشید می توانید از دسته های فینگر فود گرم و همچنین فینگرفود سرد ، دسر های فینگر فود و سالاد و … را سفارش داده و از آن لذت ببرید. برخی از افراد فینگر فود های گرم را دوست دارند برخی دیگر فینگرفود های سرد اگر از همه ی دسته ها و انواع غذا ها را در میز خود داشته باشید ، مهمانان شما می توانند انتخاب های متنوعی داشته باشند و میز مهمانی شما عالی و کامل می شود. سفارش فینگرفود در اقدسیه

 

برای سفارش فینگر فود در تهران چنانچه مایل به آن باشید که ظرف مخصوص برای سفارش های شما مشتریان عزیز نیز زیبا و شیک و لاکچری باشد به تیم کلبه اطلاع دهید تا از بهترین و شیک ترین ظرف ها و سینی ها برای غذاها و سفارش هایتان تدارک ببینند و برای شما عزیزان به بهترین نحو ممکن ارسال کنند ارسال کنند .

 

خرید و سفارش فینگر فود در تهران و کرج

حال اکنون بریم سراغ منو های خوشمزه تیم کلبه فینگر فود :

 

اگر برای مهمانی ، تولد یا جشن سالگرد ازدواج یا مراسم رسمی تر یا هر نوع مراسمی که می خواهید در آن غذا یا دسر سرو کنید، می خواهید سفارش بدهید در کنار انتخاب سینی های خوش مزه فینگر فود می توانید از مینی ساندویچ های تیم ما هم برای پذیرایی از مهمانان سفارش دهید. سفارش فینگرفود در اقدسیه

سفارش ساندویچ فینگر فود

برای سفارش فینگر فود در تهران تنوع مینی ساندویچ های خوشمزه تیم کلبه فینگرفود متنوع است. مینی ساندویچ های تیم ما شامل موارد زیر می شوند که برای سر در گم نشدن شما هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم و شباهت ها و تفاوت های آن را با هم بررسی می کنیم :

 

مینی برگر

نی نی برگر

مینی الویه

مینی ژامبون

تفاوت مینی برگر با نی نی برگر فینگر فود در اندازه نان های فانتزی آن ها است. نی نی برگر با نان های کوچک گرد و یا همان کاپ های لقمه ای یا نان های کپسولی تهیه می شود. اما سایز نان های مینی برگر کمی بزرگتر از نی نی هاست. در ساخت این ساندویچ ها از مرغوب ترین و تازه ترین نان ها استفاده می شود، معمولا در جشن ها و میهمانی هایی که مربوط به کودکان است ، برای آسان میل کردن برگرها معمولا پیشنهاد می دهیم که نی نی برگر کلبه فینگر فود را سفارش داده تا هم موقع میل راحت باشد هم برای کودکان دل بندتان از نظر ظاهری جذاب تر به نظر برسد.

 

از این ساندویچ ها می شود برای تغذیه کودکانی که کم غذا هستند و اکثرا به غذا های غیر مفید ( هله هوله ) عادت دارند هم استفاده کرد ، زیرا طبق تحقیقاتی در کشور کلن آلمان ، از نظر روانشناسی این نوع کودکان با دیدن ظاهر جذاب و کوچک غذا بیشتر ترغیب به خوردن آن می شوند و بعد از مدتی به غذا ها و طعم های خانگی عادت می کنند، که البته اگر ساندویچ برگر را بخواهیم جزو فست فود هم حساب کنیم، با این حال ساندویچ های دیگری مانند الویه یا و . . . و حتی غذا هایی خانگی ولی در قالب فینگر فود در منوی تیم کلبه وجود دارند. سفارش فینگرفود در اقدسیه

 

همبرگر های تیم کلبه برای سفارش فینگر فود در تهران هم کاملا طبیعی و دست ساز هستند و از با کیفیت ترین و مرغوب ترین و تازه ترین گوشت ها و مرغ ها تهیه می شوند. ترکیب این کوچولو های خوش مزه از گوشت و مرغ تازه می باشند که همین امر همبرگر ها را صد در صد طبیعی و سالم می کند. و دیگر با همبرگر های طبیعی نگران هیچ چیز نخواهید بود ! برای دیزاین و زیبایی مینی ساندویچ های گرد از سیخ های رنگی تزئینی بلند به همراه یک عدد زیتون کامل استفاده می کنیم که هم از نظر دیزاین و هم از نظر طعم به غذا جلوه ی خاصی می دهد،تمامی دیزاین های تیم ما توسط روانشناس تغذیه درست می شود تا با ترکیبی فوق العاده به ذائقه شما بیاید، برای مثال آیا می دانستید یکی از بهترین ترکیباتی که می شود در کنار گوشت و مرغ میل کرد زیتون است؟! که هم می تواند زیتون سبز باشد هم مشکی. که با توجه به خاصیت های مفید زیتون سیاه بیشتر اوقات تیم آشپزان ما از زیتون سیاه در فینگر فود ها و دیزاین ها استفاده می کنند.

 

در تهیه و تولید ساندویچ های مینی الویه و مینی ژامبون و سفارش فینگر فود در تهران از نان های تازه و مرغوب فانتزی باگت سایز کوچک استفاده می کنیم. در داخل این دو مدل ساندویچ ها از ورقه های کوچک کاهو های تازه نیز استفاده می نماییم.

 

به این صورت که پس از برش نان باگت یک لایه کم سس مایونز سفید بر روی نان های باگت می مالیم و روی آن یک برگ کاهو و پس از آن از حلقه های کوچک گوجه و خیار شور استفاده می کنیم تا این مینی برگر های خوش مزه و جذاب را برای مراسم های شما عزیزان آماده و تولید نماییم.

 

در انتهای کار ورقه های ژامبون یا چیز برگر ها را به ساندویچ هایمان اضافه می نماییم. در تهیه چیز برگر های فینگر فود ، پس از سرخ کردن همبرگر های گوشت یک ورقه پنیر گودا بر روی همبرگر به صورت هماهنگ و یک دست می ریزیم. این پنیر گودا باعث می شود برگر های شما بسیار خوش مزه شوند.

 

سفارش مینی الویه در تهران

خرید فینگرفود مینی الویه

برای تزئین و دیزاین مینی ژامبون و مینی الویه فینگر فود به منظور سفارش فینگر فود در تهران ، دور آن ها را هم با همان کاغذ های گیپوری ولی این بار با اندازه بزرگ تر می پیچیم و روبان رنگی را برای هرچه زیبا تر شدن غذا می بندیم تا هم مینی ساندویچ های سرد ما زیباتر شوند هم متناسب با تم شما شوند. کاغذ های گیپوری از نظر طیف رنگی نیز بسته به تم مهمانی ها و جشن های شما متنوع هستند. حتی برای کنفرانس ها ، رنگ مربوط به همان کنفرانس را استفاده می کنیم ، برای مثال آیا می دانستید رنگ مربوط به کنفرانس های آموزشی آبی است؟ همچنین رنگ های دیگر برای موارد و تم های مختلف : سفید ، قرمز ، سبز و ... سفارش فینگرفود در اقدسیه

 

اما ترجیح تیم کلبه فینگر فود در هنگام آماده سازی و تولید سفارش فینگر فود های شما عزیزان با هر تم و رنگ انتخابی شما ، استفاده از کاغذ گیپوری سفید به همراه ربان رنگ مد نظر شماست. در اینصورت زیبایی مینی ها بیشتر به چشم می آید و از نظر روانشناسی رنگ ها ، باعث زیاد شدن اشتها می شود . در کل هر چه قدر که از یک رنگ در مهمانی استفاده شود و یا به عبارتی با همه چیز ست شود میز مهمانی شما ، زیبا تر و همچنین شیک تر به نظر می رسد.

 

سفارش فینگرفود در تهران

اگر شما دوستان عزیز خواهان سفارش فینگر فود در تهران برای مراسم خود به تعداد بالا هستید و یکی از آیتم های انتخابی شما از مینی ساندویچ های کلبه فینگر فود است ، با توجه به تعداد و میزان سفارش شما مشتریان ، تیم ما مینی ساندویچ های دیزاین شده و آماده شده را در یک یا دو عدد سینی چوبی بسیار شیک و لاکچری قرار می دهیم و برای شما عزیزان ارسال می کنیم. ( توجه : سینی ها به رایگان برای مشتری می باشد و بابت آن هزینه ای دریافت نمی گردد. )

 

انتخاب تمامی این چند آیتمی که برای شما مثال زدیم بستگی به نوع مراسم شما دارد. مینی ساندویچ ها بیشتر برای مراسمات تولد و یا حتی سالگرد ها و مهمانی های خاص و کنفرانس های رسمی و جلسات کاری و اداری بسیاراستفاده می شود و محبوب همه ی سنین مخصوصا نوجوانان و جوانان می باشد . امروزه بسیاری از افراد به غذاهای فست فودی علاقه مند هستند که تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است . اما از سالم بودن و تازه بودن و حتی مرغوبیت آن اطمینان ندارند . تیم کلبه این غذا ها را به  نحو احسنت و سالم و تازه ، با مرغوب ترین مواد و به خصوص گوشت و مرغ تازه تهیه کرده و به دست شما دوستان ارجمند می رساند .

 

سینی ها برای سفارش فینگرفود

همچنین شما می توانید سینی های فینگر فود را بر روی میز نهار خوری خود به صورت  منظم و شیک بچینید . در یک سمت سینی های فینگر فود پیش غذای خود را و در وسط میز نهار خوری ، سینی غذا های اصلی که سفارش داده اید و سمت دیگر هم دسر های فینگر فودی خوش مزه با دیزاین و تزیین شیکی که برای مهمانی و ضیافت خود انتخاب کرده و سفارش داده اید را به صورت منظم و یک دست بچینید. مخلوط و تنوع این فینگر ها در کنار دسر ها و … بسیار سینی شما را رنگارنگ کرده و ظرف غذای شما بسیار خاص ، جذاب و همه چیز تمام می شود. سفارش فینگرفود در اقدسیه

 

البته یک سری از دوستان و مشتری های عزیز ما برای مراسمات خاص و مهم خود از ما خواهان فرستادن یک تیم برای میز آرایی و دیزاین هستند.

 

به منظور سفارش فینگر فود در تهران تیم میز آرایی کلبه فینگر فود از با تجربه ترین و ماهر ترین افراد استفاده می کند و تمامی ایده های دیزاین ما توسط جناب آقای دکتر محمود کریمی ، دکترای طراحی و دیزاین غذایی از دانشگاه آکسفورد انگلیس انجام می شود و با تمامی المان های روانشناسی تغذیه تناسب دارد . برای اینگه هنر فینگر فود در کناز طعم و مواد غذایی به شدت به ظاهر غذا و چینش آن اهمیت می دهد .

 

انواع مراسم برای سفارش فینگر فود

پس هر زمان مراسمی مانند بله برون ، سالگرد ازدواج ، جشن نامزدی ، جشن تعیین جنسیت ،  تولد و حتی مهمانی ها و کنفرانس های رسمی و کاری و… داشتید کافی است تا در زمان سفارش خود به  تیم کلبه فینگر فود اطلاع دهید تا کلبه ، تیم حرفه ای خود را در زمینه طراحی برای شما عزیزان در اسرع وقت بفرستد.کافی است فقط  سفارش ها و غذا های تان ، کار میز آرایی، بادکنک آرایی، گل آرایی و… را برای مهمانان به ما بسپارید . تیم طراحی حرفه ای ما مطابق با رنگ در خواستی شما و یا تم مخصوص مهمانی تان گل ها ، بادکنک ها و وسایل های تزئینی تان را دیزاین می کنند . علاوه بر طراحی مکان مهمانی شما و غذاهایتان میز مهمانی شما را نیز تیم ما با شیک ترین و زیباترین نحو دیزاین می کند.

 

نکته مهمی که در برای سفارش فینگر فود در تهران می خواهیم به آن اشاره کنیم سینی های چوبی کلبه می باشد .چه در عکس های سایت کلبه و چه در پیج اینستاگرام کلبه فینگر فود مشاهده می کنید ، ما برای سفارش هایی که تعداد بالایی دارند فینگر فود ها را در سینی های چوبی کلبه با سلیقه و زیبا می چینیم.

 

این سینی ها در ابعاد مختلف و در شکل های گوناگون مانند گرد ، مربع ، مستطیل و شش ضلعی وجود دارند. همچنین رنگ این سینی ها در دو رنگ قهوه ای و کرم می باشد ، که بسته به رنگ غذا های شما تیم ما انتخاب می کند که برای انتخاب سینی ها از رنگ تیره استفاده کند یا روشن!

 

سفارش انواع فینگر فود در تهران

خرید فینگرفود در تهران

بسته بندی فینگر فود در تهران

پس از آماده سازی و چیدمان فینگر فود ها به هنگام ارسال ، تیم بسته بندی کلبه تمامی سینی ها را با سلفون بسته بندی می کنند . سینی های سایز بزرگ گرد چوبی و کیک مرغ های کیلویی را به هنگام بسته بندی در داخل جعبه های بزرگ قرار می دهیم تا مشکلی در طول مسیرو ارسال غذا برای سفارش شما پیش نیاید و به درستی به شما عزیزان تحویل داده شود. سفارش فینگرفود در اقدسیه

 

همچنین برای ژله ها، کرم کارامل، چیز کیک، الویه های قالبی و … از ظرف های تلقی درب دار که بسته به اندازه دسر های ما سایز های متنوعی دارند استفاده می نماییم . سالم رسیدن و تغییر نکردن چینش غذا در هنگام ارسال از خط قرمز های تیم کلبه فینگرفود است!

 

تیم کلبه تمامی سفارش های شما مشتریان گرانقدر را در این سینی های زیبا می چیند و برای شما ارسال می کند. این سینی ها را نباید برگردانید این یک هدیه کوچک از طرف  تیم کلبه به شما مشتریان عزیزاست و به عنوان یادگاری از تیم ما برای شما عزیزان می باشد.

 

همچنین در مناسبت ها و روز های خاص و یا تاریخ های ویژه در سال که باشیم و شما در آن روز ها به تیم کلبه سفارش فینگر فود داده باشید ، به جز تزئین و دیزاین که با مواد خوراکی بر روی فینگر فود هایتان انجام می دهند. داخل سینی ها نیز از تعدادی تاپر ها و استیکر های چوبی جذاب استفاده می کنند تا زیبایی سینی ها بیشتر شوند و دیزاین سفارش های فینگر فود شما با تم میهمانیتان که قطعا سازگار با آن تاریخ ویژه است ، ست شود .

 

ثبت سفارش فینگر فود در تهران از یک هفته قبل در برنامه  واتس آپ و یا دایرکت اینستاگرام و یا تماس و اس ام اس صورت می گیرد و برای آخر هفته ها و یا تاریخ ها و تعطیلات رسمی به علت شلوغی و تعداد بالای سفارش ها بهتر است از ده روز قبل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید تا ما شرمنده شما عزیزان نشویم.

 

نحوه ارسال سفارش فینگر فود در تهرانپدوستان و مشتریان عزیزی که از ما خواهان ارسال سفارش فینگر فود در تهران با اسنپ هستند، متاسفانه تیم کلبه هیچ وقت این ریسک را نمی کند زیرا بردن و ارسال سینی ها و سالم رساندن آن ها به گونه ای که دیزاین ها بهم نریزد و مشکلی برای سینی غذا ها پیش نیاید کاری سخت و پر مسئولیت است و رانندگان ما با دقت آن ها را به مقصد می رسانند تا ما شرمنده شما عزیزان نشویم . همچنین برای برخی از غذا ها طرز چیدن در ماشین و نوع برداشتن آن و حتی در انواع فینگر فود ها مخصوصا دسر ها و ژله ها دمای ماشین راننده مهم است که در دمایی خاص باشد تا ژله یا برخی از دسر ها آب نشود، طبق این گفته ها ، تمامی رانندگان ما برای ارسال سفارشات آموزش دیده اند تا با صد در صد کیفیت و چینش و در سریع ترین زمان سفارش ها و فینگر فود های شما به دستتان برسد. سفارش فینگرفود در اقدسیه

ما سفارش ها را توسط سرویس و راننده های خود کلبه برای شما ارسال می کنیم. راننده های مطمئن و متعهد خود مجموعه کلبه فینگر فود که به هنگام بردن سفارش ها تمام حواسشان به سینی ها و غذاها باشد که مبادا دیزاین و چینش آن ها به هم بریزد. در سرعت و مسیر یابی خود تمام دقت لازم را رعایت کنند تا بیشتر از شما خود مجموعه ما هم خیالش از بابت سالم رسیدن و به موقع رسیدن سفارش ها راحت باشد.

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
بهار شجاعتی
ایمیل
تلفن
09357385455
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1399/10/01
موقعیت
تهران
آدرس
اقدسیه
مشاهده تمام آگهی های بهار شجاعتی

ارسال پیام به آگهی دهنده (بهار شجاعتی)

در مورد: سفارش فینگرفود در اقدسیه


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی سفارش فینگرفود در اقدسیه

Captcha image

آخرین آگهی های خدمات مجالس
1397/12/28
تشریفات مجالس رضا در بابل
2

تشریفات مجالس رضا در بابل برگزاری مجالس عروسی در شیک ترین باغ ها با تهیه و سرو غذاهای ایرانی و فرنگی 09111114920

نازک محمدی / تلفن: 01132399778 

1401/02/25
بهترین دفتر ازدواج و سفره عقد در دماوند
1

دفتر ازدواج سوما 09120729229 بهترین دفتر ازدواج و سفره عقد در دماوند

زیبا حسینی / تلفن: 09120729229

1401/02/25
بهترین دفتر ازدواج و سفره عقد در شهدا
1

دفتر ازدواج سوما 09120729225 بهترین دفتر ازدواج و سفره عقد در شهدا

زیبا حسینی / تلفن: 09120729225

1401/02/25
بهترین دفتر ازدواج و سفره عقد در امامزاده یحیی
1

دفتر ازدواج سوما 09120729225 بهترین دفتر ازدواج و سفره عقد در امامزاده یحیی

زیبا حسینی / تلفن: 09120729225

1397/05/21
مجلل ترین تشریفات مجالس در شمال تهران
1

تشریفات مجالس در شمال تهران تشریفات لوکس۰۹۳۷۸۰۰۶۷۴۲ و ۰۹۱۲۱۹۵۰۴۹۱

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 09378006742

1399/06/10
مجموعه تشریفات ترحیم غرب در سعادت آباد
1

مجموعه تشریفات ترحیم غرب بهترین خدمات جهت برگزاری مراسم ترحیم

بهار شجاعتی / تلفن: 09194704989

1400/09/25
اجرای مراسم تولد در جزیره کیش
1

اجرای مراسم تولد در جزیره کیش , ۰۹۱۷۷۰۷۵۴۴۷

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: ۰۹۱۷۷۰۷۵۴۴۷

1400/08/28
اجاره میز صندلی چادر در بهشت زهرا
1

خدمات مجالس عباسی 09129289677 اجاره میز صندلی چادر در بهشت زهرا اجاره میز در بهشت زهرا تاج گل بهشت زهرا رزرو تالار میز و صندلی جادر در بهشت زهرا تاج گل و سبد گل رایگان در بهشت زهرا

زیبا حسینی / تلفن: 09129289677

1398/08/28
تاج گل ترحیم در گل فروشی پالیز
1

تاج گل ترحیم در گل فروشی پالیز 09120742579 ارسال تاج گل سبد گل باکس گل در کل ایران

زیبا حسینی / تلفن: 09120742579

1397/10/01
گل فروشی در بازار تهران,منطقه 12
1

گل فروشی در بازار تهران در منطقه 12 بهترین گل فروشی گل فروشی پالیز در منطقه 12 عرضه گل بصورت تاج گل و سبد گل در یک طبقه یا دو طبقه فقط با یک تماس سبد گل خود را از گل فروشی پالیز درب منزل تحویل بگیرید عرضه مستقیم گل برای مراسمات جشن ها ی شادی و جشن ترحیم در گل فروشی پالیز در بازار تهران بهترین سید گل ها را دریافت می داریدگل فروشی پالیز 09120742579 و 09129289677در گل فروشی پالیز جعبه باکس گل هم می توانید دریافت دارید

زیبا حسینی / تلفن: 55229785