آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: خدمات مشاوره

کلینیک روانشناسی در عظیمیه کرج

  • تاریخ ثبت: 1400/08/04
  • بازدید: 1679 بار

کلینیک روانشناسی در عظیمیه کرج


روانشناس در عظیمیه کرج


مرکز مشاوره در عظیمیه کرج 


بهترین کلینیک روانشناسی در عظیمیه کرج


بهترین روانشناس در عظیمیه کرج

بهترین مرکز مشاوره در عظیمیه کرج
 


کلینیک روانشناسی و مشاوره 





بکلینیک روانشناسی و مشاوره با مجوز و تحت نظارت سازمان بهزیستی در راستای ارتقای سلامت و کیفیت زندگی افراد و خانواده ها فعالیت می کند. کلینیک نیکاد با ارائه خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره و با همراهی کادری مجرب و متخصص آماده پذیرش هموطنان عزیز از سراسر کشور می باشد.



خدماتی که در این مرکز ارائه می شود:


✅مشاوره فردی( مشکلات بین فردی، افسردگی، اضطراب، تروما، وسواس و ...)
✅زوج درمانی و خانواده درمانی
✅مشاوره کودک و نوجوان
✅مشاوره پیش از ازدواج
✅مشاوره تحصیلی
✅برگزاری کارگاه های آموزشی


آدرس : کرج، مهرشهر

مشاوره فردی در تهران با متخصصین  در مهرشهر کرج:

 

 

:منظور و مقصود از مشاوره فردی


نقش و اهمیت مشاوره فردی در موقعیت های مختلف*
رویکردهای درمانی مورد استفاده در مشاوره فردی*

 

بدون تردید، مشاوره فردی به ویژه اگر به وسیله مشاوران آموزش دیده و متخصص انجام پذیرد، تاثیر عمیق و شگرفی بر سلامت فرد، خانواده و همینطور جامعه از خود برجای می گذارد. بر همین اساس، مشاوره فردی علی الخصوص هنگام قرار گرفتن در موقعیت های سخت و پیچیده زندگی، افراد را به منظور مدیریت و مسلط شدن بر این اوضاع کمک شایانی می نماید.

بدون اغراق، همه انسان های در طول زندگی خود، تعارض ها، بحران ها و مشکلات مختلفی را تجربه می کنند. به جرأت میتوان اذعان نمود که هیچ زندگی را نمی توان خالی از تنش و مشکل تصور کرد. حتی قدرتمندترین و موفق ترین انسان ها نیز دوره ای از زندگی خود را در اضطراب و مشکلات ریز و درشت سپری می کنند. بر همین اساس، همه انسان ها در طول زندگی خود به ویژه در هنگام مواجه شدن با تعارض ها و در جهت حل و فصل آن به کمک و استمرار نیاز دارند. چرا که بسیاری افراد به تنهایی قادر به حل مشکلات خود نمی باشند. در چنین شرایطی استفاده از مشاوره فردی، یک راهکار بسیار تاثیر گذار و در عین حال کاربردی به شمار می رود.

: مشاوره فردی درمهرشهر کرج

باید خاطر نشان کرد که امروزه ضمن فراگیر شدن فرهنگ استفاده از مشاوره روانشناسی فردی، استفاده از مشاور متخصص در دستور کار اغلب انسان ها قرار گرفته است. بنابراین، استفاده از خدمات مشاوره فردی به افراد کمک می نماید که در هنگام مواجه شدن با مشکلات، احساس تنهایی نکرده و با رهنمودهای مشاور متخصص مسیر ثواب را از غیر ثواب تشخیص داده و زودتر و بهتر به نتیجه مورد مطلوب خود دست پیدا کنند.

منظور و مقصود از مشاوره فردی:
مشاوره فردی یا روان درمانی، یک فرآیند مؤثر و تاثیر گذار و ارائه خدمات مشاوره به مراجعین، به وسیله مشاور متخصص و درمانگر آموزش دیده در محیطی کاملاً حمایت گرانه و امن می باشد. در پرتو مشاوره فردی ضمن کشف رفتار، عقاید و احساسات فرد، در جهت رفع و برطرف نمودن مشکلات، راهکارهای روانشناختی مناسب و سالم ارائه می شود.

همچنین در جهت تنظیم اهداف شخصی و حرکت نمودن به سمت و سوی تغییرات دلخواه خود می توان بر روی استفاده از خدمات مشاوره فردی حساب ویژه ای باز نمود. لازم به ذکر است که موضوعات این نوع مشاوره از گستره بسیار وسیع، متنوع و متعددی برخوردار بوده و فقط محدود و محصور به یک موضوع و مسئله خاص نمی باشد. به طور کلی، کشف و درک هویت و شخصیت فرد به واسطه اجتماع مفهوم و معنا پیدا می کند. بر همین اساس و در برخی مواقع و متاثر از عوامل مختلف یا بازخوردهای منفی جامعه، فرد خود را گرفتار شده در مشکلاتی می بیند.
 

اگرچه وجود این موانع، چالش ها و مشکلات یک مسئله طبیعی به شمار می رود، اما در اغلب مواقع آرامش و آسایش فرد را تحت شعاع قرار می دهد. در چنین شرایطی حل نمودن این تعارض ها و مشکلات برای لمس نمودن دوباره حس آرامش، بیش از پیش ضرورت پیدا می کند. به همین جهت و در این شرایط استفاده از خدمات مشاوره فردی می تواند برای مدیریت، کنترل و در دست گرفتن این اوضاع کمک شایانی نماید.

نقش و اهمیت مشاوره فردی در موقعیت های مختلف:
امروزه مشاوره فردی به سبب گستردگی و فراگیر شدن، طیف وسیعی از موقعیت ها و شرایط مختلف را در بر می گیرد. با وجود این مواقعی پیش می آید که استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی فردی بیش از پیش ضرورت می یابد. دوران نوجوانی و بلوغ یکی از این موقعیت های ویژه می باشد که استفاده از مشاوره روانشناسی می تواند در کسب اطلاعات کامل و مناسب از این دوران بسیار تاثیر گذار و مؤثر باشد.

استفاده از مشاوره روانشناسی فردی برای شکست در روابط صمیمانه نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بر این اساس، هنگامی که فرد در طول زندگی خود و به هر دلیل شکستی را تجربه می نماید، برای بازسازی دوباره زندگی و پیدا کردن خود به مشاوره فردی نیاز مبرم پیدا می کند. چرا که شکست در این نوع روابط به ویژه شکست عشقی، می تواند آسیب های روحی و روانی زیادی را برای فرد به وجود آورد.
 

از دیگر زمینه های مهمی که مشاوره روانشناسی فردی بسیار کاربرد دارد، انتخاب همسر می باشد. از آنجایی که انتخاب همسر از جمله انتخاب های سرنوشت ساز و حائز اهمیت فرد در طول مراحل زندگی محسوب می شود، استفاده و کمک از یک مشاور متخصص در این زمینه برای داشتن یک انتخاب موفق بسیار اهمیت دارد. در موضوعاتی دیگری نظیر بچه دار شدن، انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، از دست دادن عزیزان و طلاق نیز مشاوره فردی راهکار مناسبی تلقی می گردد.

رویکردهای درمانی مورد استفاده در مشاوره فردی:
در حال حاضر و به منظور حل و فصل موضوعات و مسائل شکل گرفته در ابعاد زندگی فرد، از رویکردهای مختلفی در مشاوره فردی استفاده به عمل می آید. رویکرد رفتارگرایی به عنوان یکی از این راهکارها فقط بر روی رفتار ظاهری فرد معطوف می شود. رویکرد شناخت گرایی بر روی بررسی و علل رفتار درونی فرد می پردازد. رویکرد زیست شناختی، رفتارهای انسان را از منظر ژنتیک، مسائل فیزیولوژیک و کنش های زیستی می بیند.

از دیگر رویکردهای مورد استفاده در مشاوره فردی، رویکرد روانکاوی می باشد که شامل دو بخش ناهشیار و هوشیار می شود. رویکرد پدیدار شناختی یا انسان گرایی  نیز از دیگر رویکرد های مؤثر در این زمینه می باشد.

 

مشاوره قبل از ازدواج در تهران با متخصصین ازدواج در مهرشهر کرج:
مشاوره قبل از ازدواج، پیشگیری بهتر از درمان است، ما برای پیشگیری از مشکلات احتمالی یا بیماری ها واکسن میزنیم و برای ازدواج که مهمترین تصمیم در زندگی هر فرد است نیز لازم است که از همین ابتدا حساب شده پیش بریم.

ازداواج پیوند دو فرد است که در دو شرایط و خانواده متفاوت بزرگ شده اند، پس باید از نظر معیارها و سلایق باهم همخوانی داشته باشند، این به این معنی نیست که کاملا یکی باشند اما باید در تضاد باهم نباشند تا زندگی مشترک خوبی را شروع کنیم.

در جلسات مشاوره پیش از ازدواج که توسط روانشناس صورت میگیرد موارد و موضوعات مختلفی که اهمیت زیادی دارند و طبق آمار و ارقام در زندگی های مشترکی که مشکل ساز بوده اند بررسی میشوند، از جمله این موارد: وضعیت مالی، ارتباطات، روحیات، باور ها و ارزش ها، روابط خانوادگی و… می باشند.

مشاوره پیش از ازدواج بریم؟

چرا باید به مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنیم؟
زمان های گذشته که کاملا به صورت سنتی ازدواج میکردند شناخت و آگاهی نسبت به سبک زندگی و آسیب های احتمالی خیلی کم بود و از این بابت با چالش های زیادی مواجه بودند تا شناخت نسبت به یکدیگر پیدا کنند.

در مشاوره قبل از ازدواج و در کل مشاور خانواده مسیر را برای شما روشن خواهد کرد و لزوما تایید یا تکذیبی برای ازدواج وجود ندارد، در این جلسات مشاور روانشناس سعی میکند برای جلوگیری از موانع احتمالی پیش رو شما را آگاه کند.

یک نکته که شاید خیلی برای شما جالب باشد این است که توصیه میکنیم علاوه براینکه مشاوری که انتخاب میکنید از علم و تحصیلات روانشناسی یا علوم تربیتی برخوردار باشد، خود فرد نیز متاهل باشد.

چه زمانی به مشورت یک روانشناس برای ازدواج نیاز داریم؟
بسیاری از ارتباط ها با هدف ازدواج شکل میگیرند اما پس از زمان طولانی یا حتی پس از ازدواج زوجین متوجه اشکالات و عدم سازگاری میشوند که در این زمان قطعا هزینه های گزافی را متحمل میشوند.

بهترین زمان برای مراجعه به مشاور و متخصص ازدواج و زوج درمانگر زمانی است که شناخت نسبی از فرد مورد نظر را پیدا کرده این و به محض آشنایی و اینکه تصمیم به پیگیری و ادامه رابطه نیستید مشاوره پیشنهاد خوبی نیست.

اما نباید کار از کار بگذرد یعنی پس از زمان خیلی طولانی و یا نامزدی برای مشاوره زمان مناسبی نیست و بهتر است قبل از اینکه بخواهید بصورت رسمی و عمومی اقدام به این کار کنید تا از بررسی یک متخصص اطمینان بیشتری داشته باشید.

تست پیش از ازدواج:

جلسات مشاوره قبل از ازداوج:
در جلسات مشاوره که به دو صورت فردی و دو نفره برگزار میشود روانشناس با تحلیل و بررسی فاکتورها و دیدگاه های هر یک از زوجین که طبیعتا بعد از شناختی که مشاور با صحبت کردن در طی چند جلسه و نتایج تست های رواتنشناسی دو طرف بدست می آورد میتواند نظر و پیشنهاد خود را درمورد اینکه بتوانید زندگی مشترک بهتری داشته باشید را ارئه میکند.

این جلسات و تمامی خدمات مرکز مشاوره نیک اندیشان بصورت حضوری،تلفنی و آنلاین برگزار میشود.

تست روانشناسی پیش از ازدواج در عظیمیه کرج:
تست های روانشناسی میتوانند دید بهتری نسبت به موضوعات و خصوصیات فرد مورد نظر شما بدهند.

اینکه آیا شما سازگار هستید یا نه؟

در چه مواردی هم نظر و هم فکر هستید؟

چقدر از سبک زندگی شریک زندگی آینده خود آگاه هستید؟

شریک زندگی من فردی درونگرا است یا برونگرا ؟

پاسخ این سوالات و سوالات دیگر به شناخت بیشتر شما از فرد مورد نظرتان را بیشتر خواهد کرد و با تست های استاندارد و مختص پیش از ازدواج با مشورت و راهکار های عملی وارد زندگی مشترک بهتری می شوید و احتمال اینکه در زندگی خود به مشکل برخورد کنید یا طلاق بگیرید کمتر خواهد شد.

تحقیقات گسترده ای که روی هزاران زوج انجام شده، این نتیجه را داشته که یکی فاکتور های تاثیر گذار در موفقیت رابطه، کیفیت دوستی بین دو نفر است و این دوستی وقتی ایجاد می شود که شناخت کافی از یکدیگر داشته باشند.

 

 

   

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور 102
ایمیل
تلفن
09916371098
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1401/12/23
موقعیت
البرز
آدرس
کرج، مهرشهر
مشاهده تمام آگهی های اپراتور 102

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 102)

در مورد: کلینیک روانشناسی در عظیمیه کرج


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی کلینیک روانشناسی در عظیمیه کرج

Captcha image

آخرین آگهی های خدمات مشاوره
1402/02/17
مرکز مشاوره در انقلاب
7

مرکز مشاوره در انقلاب, دکتر منوچهر ابراهیمی, 09120704284 - 09391252562

بهار شجاعتی / تلفن: 09391252562

1402/02/16
روانشناس کودک و نو جوان در انقلاب
7

روانشناس کودک و نوجوان در انقلاب , روانشناس طاهره امینی 09352274111 -09128089437

operator / تلفن: 09352274111

1400/10/04
مرکز مشاوره در شهرک گلستان
4

مرکز مشاوره در شهرک گلستان09128033153

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144928508- 09128033153

1402/09/01
بهترین مشا‌وره و روانشناسی در جنوب تهران
1

مشا‌وره روانشناسی در جنوب تهران02155337948

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155337948

1402/07/08
مرکز مشاوره ازدواج در دولت
1

مرکز مشاوره ازدواج در دولت , 02126602004 - 02126602005 - 02122614899 - 09302220994 خانم دکتر سمانه کاملی

اپراتور 105 / تلفن: 02126602004

1397/11/03
بهترین کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران
1

بهترین کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران 55963885

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155963885

1397/12/11
بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران
1

بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران 55963885- 09029024014-0919891741

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155963885

1402/06/13
موسیقی درمانی در جنوب تهران,منطقه 20
1

موسیقی درمانی در جنوب تهران55963885- 09029024014-0919891741

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155963885

1402/09/05
بهترین مشاوره کودک و نوجوان در شریعتی
1

بهترین مشاوره کودک و نوجوان در شریعتی 02126602004 - 02126602005 - 02122614899 - 09302220994 مهسا جهانگیری

اپراتور 105 / تلفن: 02126602004

1402/09/05
متخصص سکس تراپیست در شریعتی
1

متخصص سکس تراپیست در شریعتی 02126602004 - 02126602005 - 02122614899 - 09302220994 الهه مظاهری

اپراتور 105 / تلفن: 02126602004

عبارات کلیدی