خدمات پزشکی :: متخصص اعصاب و روان

کلینیک روانشناسی گیشا,منطقه 2

کلینیک روانشناسی گیشا,منطقه 2
  • تاریخ ثبت: 1399/07/15
  • بازدید: 1301 بار

کلینیک روانشناسی گیشا,منطقه 2

۰۹۳۵۲۱۷۳۷۳۱      02188275383    02188275382

کلینیک روانشناسی گیشا  

کلینیک روانشناسی نسیم روان گیشا    ۰۹۳۵۲۱۷۳۷۳۱

کلینیک روان‌شناسی  
نســـــــــــــــــــــیم‌روان   02188275382

اولین مرکز طرحواره درمانی  
کـــــودکــــــــــــ و نــــــوجــــــوان  

کودک و نوجوان

طرحواره درمانی در گیشا ، طرحواره یکی از رویکردهای درمانی می باشد که 

برای درمان اختلالات شخصیتی که به روش های درمان کلاسیک پاسخی نداده اند بکار می رود . طرحواره باعث می شود تا ما به یک مطلب خاص توجه کنیم .

طرحواره باورهای ناخودآگاهی هستند که هیجان ها و رفتارهای افراد را شکل و قالب می دهند و حتی در مواقعی آنها را ایجاد می کنند . در واقع طرحواره ها موجب می شوند تا ما از اتفاقات اطراف و احساساتمان نتیجه گیری های خاصی داشته باشیم .   

این نتیجه گیری ها موجب می شود که ما یکسری احساسات اعم از مثبت و منفی در خود احساس کنیم و بعد از آن به جهت برطرف کردن و از میان بردن آنها به کارهایی روی بیاوریم که در نهایت به ضررما تمام شود . 

طرحواره درمانی روشی است که برای از بین بردن اختلالات شخصیتی و روانی بکار گرفته می شود . این روش ، یکی از روشهای نوین روان درمانی می باشد که دارای سه نوع طرحواره های ناسازگار اولیه ، ذهنیت های طرحواره ای و سبک های مقابله ای می باشد .

طرحواره درمانی در گیشا یکی از خدمات این مرکز می باشد .

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید . کلینیک روانشناسی نسیم روان در گیشا اولین مرکز طرحواره درمانی کودک در ایران می باشد .

مرکز مشاوره و روانشناسی در گیشا
دارای مدرک بین المللی درمان موج سوم ،
طرحواره درمانگر
ارشد روانشناسی 
کلینیک مشاوره و روانشناسی "نسیمِ روان"
واقع در گیشا  

مشاوره های روانشناسی یکی از خدماتی است که توسط متخصصین روانشناسی به افراد در سنین مختلف ارائه می شود و این مشاوره ها در زندگی و عملکرد افراد تاثیرات مثبتی می گذارد .

مشاوره ها می تواند در موضوعات مختلفی مانند مسائل اجتماعی ، شخصی ، زناشویی ،  تحصیلی ، شغلی و .... باشد . افراد می توانند در زمانی که درگیر مشکلات عاطفی و روانی هستند و

نمی دانند که به چه طریقی مشکلات خود را حل کنند ، بهتر است از مشاورین متخصص و مجرب کمک بگیرند .
مرکز مشاوره و روانشناسی در گیشا  09352173731

زوج درمانی و طلاق   

کلینیک مشاوره در گیشا ، همیشه پیدا کردن یک مشاوره ازدواج برای افرادی که می خواهند وارد زندگی زناشویی شوند، دغدغه بوده است زیرا این مشاوران نقش بسیار مهمی در زندگی آینده شخص ایفا می کنند. در این جلسات، زوجین به کمک مشاوره می توانند به یک شناخت نسبی از هم برسند و با بررسی روحیات و ویژگی های شخصیتی توسط مشاور تا حدودی به این نتیجه می رسند که آیا می توانند با هم یک زندگی موفقی را آغاز کنند یا خیر. یکی از مواردی که می تواند جلسات مشاوره را با موفقیت به اتمام برساند، راحتی زوجین با مشاور یا درمانگر است. مواردی که مشاوره ازدواج در جلسات به آنها می پردازد عبارتند از: یادگیری چگونگی بحث در مسائل مالی، چگونگی ارتباط موثر، مهارت حل کردن مسئله، توقعات در زندگی زناشویی، اهداف زندگی مانند تمایل به داشتن فرزند و نوع تربیت او. برخی از افراد ممکن است در طول زندگی زناشویی با مشکلاتی مواجه شوند که خود به تنهایی نتوانند آنها را حل و فصل کنند در این مواقع حضور یک مشاور متخصص و کاربلد می تواند بسیار کمک کننده باشد یکی از خدماتی که در کلینیک مشاوره در گیشا به مراجعه کنندگان ارائه می شود، مشاوره ازدواج می باشد. در این مرکز مجموعه ای از متخصصین که فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر می باشند، با داشتن سالها سابقه کار درخشان و استفاده از روش های جدید و پیشرفته می توانند مشاوره های مطلوبی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند . جهت رزرو وقت می توانید با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.
مشاور در گیشا  09352173731

وسواس و اضطراب    

مرکز مشاوره و روانشناسی در گیشا ، یکی از مواردی که در تمام دوران زندگی فرد به آن نیاز دارد ، مشاوره های روانشناسی می باشد . افراد ممکن است در دوره های مختلف زندگی با مشکلات ، چالش ها و یا بحران هایی مواجه شوند که خود به تنهایی نتوانند آنها را حل و فصل کنند . در این مواقع حضور یک مشاوره روانشناسی مجرب می تواند بسیار موثر باشد . مشاوره هایی که در مرکز مشاوره روانشناسی در گیشا ارائه می شود ، در زمینه ها و موارد مختلفی می باشد که برخی از آنها عبارتند از :  رفع اختلالات شخصیتی، کنترل استرس، مدیریت زمان ، خودشناسی ، افزایش اعتماد به نفس ، کشف استعدادها، مشکللات تحصیلی و مسائل شغلی .
در صورتی که به مشاوره در خصوص موضوعات مختلفی نیاز داری ، مرکز مشاوره و روانشناسی در گیشا می تواند به شما در موارد مختلف کمک کند. جهت رزرو وقت می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید .
کلینیک روانشناسی در گیشا    09352173731

افسردگی   

کلینیک روانشناسی در گیشا ، بسیاری از افراد حتی افراد تحصیل کرده در مقابل مشاوره های روانشناسی مقاومت کرده و تصور می کنند که خود به تنهایی و بدون کمک گرفتن از مشاورانی که متخصص هستند، می توانند مسائل، چالش ها و بحران های زندگی خود را حل کنند در صورتیکه اگر به تنهایی تصمیم بگیرند ، ممکن است به مشکلات و نتایج جبران ناپذیری برسند. خدماتی که در کلینیک روانشناسی در گیشا به افراد در سنین مختلف ارائه می شود ، زمینه های مختلفی را شامل می شود . مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره بعد از ازدواج، مشاوره زناشویی ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره بالینی ، مشاوره فردی ، مشاوره جنسی و سکس تراپی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خانواده ، مشاوره نوجوان ، کارگاه روانشناسی ، مشاوره شغلی ، نوروفیدبک و مشاوره تلفنی از خدمات این کلینیک می باشد . مشاورانی که در این مرکز به ارائه خدمات می پردازند ، دارای سالها سابقه کار درخشان هستند که می توانند در تمامی امور به مراجعه کنندگان خدمات شایانی ارائه دهند . برای آشنایی بیشتر با خدمات ، نحوه دریافت خدمات و همچنین رزرو وقت می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید . 02188275382
کلینیک مشاوره در گیشا  09352173731

طرحواره درمانی در گیشا ، طرحواره یکی از رویکردهای درمانی می باشد که برای درمان اختلالات شخصیتی که به روش های درمان کلاسیک پاسخی نداده اند بکار می رود. طرحواره باعث می شود تا ما به یک مطلب خاص توجه کنیم. طرحواره باورهای ناخودآگاهی هستند که هیجان ها و رفتارهای افراد را شکل و قالب می دهند و حتی در مواقعی آنها را ایجاد می کنند. در واقع طرحواره ها موجب می شوند تا ما از اتفاقات اطراف و احساساتمان نتیجه گیری های خاصی داشته باشیم. این نتیجه گیری ها موجب می شود که ما یکسری احساسات اعم از مثبت و منفی در خود احساس کنیم و بعد از آن به جهت برطرف کردن و از میان بردن آنها به کارهایی روی بیاوریم که در نهایت به ضررما تمام شود. طرحواره درمانی روشی است که برای از بین بردن اختلالات شخصیتی و روانی بکار گرفته می شود. این روش، یکی از روشهای نوین روان درمانی می باشد که دارای سه نوع طرحواره های ناسازگار اولیه، ذهنیت های طرحواره ای و سبک های مقابله ای می باشد. طرحواره درمانی در گیشا یکی از خدمات این مرکز می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. کلینیک روانشناسی نسیم روان در گیشا اولین مرکز طرحواره درمانی کودک در ایران می باشد .   

رنج ، بخش لاینفک و جدائی ناپذیر زندگی انسان هاست ، انسان در طول حیات کوتاه خود روی زمین ، با مشکلات و سختی های فراوانی روبرو می گردد . از دست دادن عزیزان، بیماری ، ورشکستگی ، طرد و ترک شدن توسط معشوق یا والدین، تعرض و تجاوز و طلاق . همچنین همه ی ما انسان ها ، با تصمیم گیری های سخت و انتخاب های چالش برانگیز روبرو میشویم . مانند انتخاب همسر یا

رشته ی تحصیلی . فرزند دار شدن یا نشدن ، مسائل و مشکلات فرزندپروری و هزاران انتخاب کوچک و بزرگ دیگر .
روبرو شدن با این چالش ها و مشکلات از طرفی و روبرو شدن با تبعات بعدی آنها از سوی دیگر ، همواره روان انسان را چه از منظر فیزیولوژیک و چه از منظر فلسفی تحت تاثیر قرار داده و گاه آنچنان روان انسان متاثر از اتفاقات و ماجرا های زندگی است که هیچ کس به تنهایی و بدون کمک تخصصی از پس حل مشکلات و تعارضات درونی بر نمیآید .  
روان شناسی علمی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعهٔ روان (ذهن) ، فرایند ذهنی و رفتار در انسان می‌پردازد. به عبارت دیگر ، روان‌شناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد . منظور از « رفتار »، کلیهٔ حرکات ، اعمال و رفتار قابل مشاهدهٔ مستقیم و غیرمستقیم است؛ و منظور از «فرایندهای روانی»، مباحثی همانند احساس، ادراک، اندیشه (تفکر)، هوش، شخصیت ، هیجان و انگیزش، حافظه و… است . 
در نسیم روان ، متخصصین کارآزموده و مجربی در حیطه های زیر فعالیت دارند :
 فرزندپروری ، مشاوره نوجوان ، مشاوره ی قبل از ازدواج، زوج درمانی ، طرحواره درمانی و درمان شناختی_رفتاری ، درمان های فردی ، مشاوره های جنسی و سکس تراپی، مشاوره طلاق ، نوروفیدبک، درمان اضطراب و وسواس، همچنین افسردگی و سوک ، مشاوره ی تحصیلی و ...
نسیم روان مجموعه ای است که متخصصین و روان شناسان را پس از آزمون و مصاحبه های جدی و سخت استخدامی به کار گرفته تا امروز با خیال راحت، این اطمینان را به مخاطبین و مراجعین عزیز بدهیم که مجموعه ای از معتبرترین و بهترین روان شناسان و رواندرمانگران گرده هم به تسکین آلام و دردهایتان خواهند پرداخت .  

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
زیبا حسینی
ایمیل
تلفن
02188275382
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1400/02/20
موقعیت
تهران
آدرس
تهران، منطقه 2، محله گیشا، کوی نصر (گیشا)، بین خیابان هفدهم و نوزدهم، پلاک 256
مشاهده تمام آگهی های زیبا حسینی

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (زیبا حسینی)

در مورد: کلینیک روانشناسی گیشا,منطقه 2


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی کلینیک روانشناسی گیشا,منطقه 2

Captcha image

نظرات ارسال شده

یارانی - 1399/11/18
اولین مرکز طرحواره درمانی کــودکــ و نــــــوجــــــوان کلینیک روانشناسی گیشا,منطقه 2 ۰۹۳۵۲۱۷۳۷۳۱ 02188275383 02188275382

آبایی - 1399/07/29
بهترین کلینیک روانشناسی گیشا کلینیک روانشناسی نسیم روان در گیشا09352173731

آبایی - 1399/07/29
بهترین کلینیک روانشناسی گیشا کلینیک روانشناسی نسیم روان در گیشا09352173731

ربیعی - 1399/07/20
کلینیک روانشناسی گیشا درمحله گیشا، کوی نصر (گیشا)، بین خیابان هفدهم و نوزدهم، پلاک 256دارای تشخیص عالی و درمان تضمینی 09352173731

آخرین آگهی های متخصص اعصاب و روان
1399/07/02
بهترین متخصص اعصاب و روان در شهرری ، دکتر محمد طلوعی
4

بهترین متخصص اعصاب و روان در شهرری ، دکتر محمد طلوعی-55907474-55923979

بهار شجاعتی / تلفن: 02155907474

1399/08/17
متخصص طب نوین پزشکی در ارومیه
1

متخصص طب نوین پزشکی در ارومیه دکتر میرنیما صفری09149738201 - 09359560670 دارای مرکزی کاملا مجهز و پیشرفته با درمان اختلالات مغزی در حال فعالیت میباشند.

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 09359560670

1400/02/17
روانپزشک در غرب تهران
1

روانپزشک در غرب تهران ۰۲۱۲۲۲۶۰۰۶۷  - ۰۹۱۲۸۲۲۷۱۶۵

اپراتور پیام اول / تلفن: 09109228155

1398/04/03
روانپزشک در گلشهر کرج
1

روانپزشک و متخصص اعصاب و روان در گلشهر کرج 02634606672

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634605266

1398/05/10
روانشناس و مشاورخانواده , مشاور ازدواج تهرانپارس

روانشناس سیما ملکی آزاد 09127100998 - 02177705629 02177705629 مشاورخانواده , مشاور ازدواج , خانواده درمانی و کودک , درمان وسواس , اضطراب و فوبیا , عضو انجمن روانشناسان سلامت ایران  

بهار شجاعتی / تلفن: 02177705629

1399/11/08
متخصص نوروفیدبک (نوروتراپی) در اسلامشهر

متخصص نوروفیدبک (نوروتراپی) در اسلامشهر  , مرکز نوروفیدبک و مشاوره روانشناسی صدای امید اسلامشهر  09307031399-09359313233 - 02156691150  

بهار شجاعتی / تلفن: 02156691150

1399/11/08
نوروفیدبک متخصص نوروفیدبک (نوروتراپی) در اسلامشهر

نوروفیدبک متخصص نوروفیدبک (نوروتراپی), مرکز مشاوره روانشناسی صدای امید اسلامشهر 09359313233 - 02156691150

بهار شجاعتی / تلفن: 02156691150

1400/09/29
بهترین دکتر متخصص نوروفیدبک در واوان

کلینیک شفامهر دکتر بهنام اسماعیل نژاد دکتر متخصص نوروفیدبک در واوان نوروفیدبک واوان چهاردانگه کلینیک تخصصی نوروفیدبک واوان

زیبا حسینی / تلفن: 02156351156

1401/12/10
کلینیک نوروفیدبک در نیاوران , دکتر اطمینانی

کلینیک نوروفیدبک در نیاوران, کلینیک روانشناسی و نوروفیدبک نیاوران با مدیریت دکتر اطمینانی  22677257 - 09032277955

بهار شجاعتی / تلفن: 02122677257

1399/08/15
بهترین دکتر روانشناس در بلوار فردوس,منطقه 5

بهترین دکتر روانشناس در بلوار فردوس,منطقه 5 کلینیک روانشناسی و مشاوره دکتر افروز اسدی 02144467112 بهترین دکتر روانشناس در بلوار فردوس 09391718016

زیبا حسینی / تلفن: 02144467112

عبارات کلیدی