آخرین آگهی های گروه روابط عمومی پیام اول

روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر کامو و چوگان از استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر کامو و چوگان از استان اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1397/08/02
  • بازدید: 2166 بار

آگهی نیازمندی های شهر کامو و چوگان از استان اصفهان

کامو و چوگان شهری تازه تأسیسی در استان اصفهان از توابع شهرستان کاشان و بخش قمصر است که با پیوستن دو منطقه «کامو» و «چوگان» در دی‌ماه ۱۳۹۲ با تاییدیه و مصوبه هیئت دولت، بوجود آمده‌است و نام آن از شهر جوشقان و کامو به کامو و چوگان تغییر یافته‌است.[۱][۲]

این شهر با جمعیت ۵۵۰۴ نفر (برآورد ۱۳۷۵خ) (۶۸۰۰ نفر: برآورد ۱۳۸۱) در بخش قمصر شهرستان کاشان و در دامنه کوه کرکس قرار دارد.

جوشقان و کامو در ۶۰ کیلومتری کاشان و ۹۰ کیلومتری اصفهان قرار گرفته‌است. این شهر از ادغام دو روستای جوشقان و شهرک وحدت تشکیل شده‌است و شهرداری این شهر در ۲۳ اسفند ۱۳۸۰ آغاز به‌کار کرد. آب و هوای این شهر، سرد و معتدل است.

دو کوشک (کاخ) در جوشقان وجود داشته‌است، یکی در جنوب روستا و دیگری در شمال آن. نام این روستا نیز گوشکان (به تلفظ محلی: گوشکون به معنی مکانی که در گوشه قرار گرفته‌است می‌باشد) است که با نگارش عربی‌وار ملایان که گ را ج تلفظ می‌کنند به صورت جوشقان درآمده‌است.
اقتصاد و دیدنی‌ها
به باور آرتور پوپ در کتاب هنر ایران، جوشقان و کامو در روزگار صفوی مرکز کارگاه‌های سلطنتی بافت بوده‌است. از حدود ۱۵۰ قالی نفیس ایرانی که او در کتابش معرفی کرده، ۳۶ نمونه آن جوشقانی است و سفره‌های کامو شهرت جهانی دارد.

از کشتزارهای جوشقان و کامو هر ساله ۵۰۰ تن گل محمدی به‌دست می‌آید و به خاطر هوای خوب آن بوته‌های گل محمدی تا ۶۰ روز گل دارند. دشت‌های کامو نیز از چراگاه‌های خوب ناحیه مرکزی ایران است. گلاب به دست آمده گاه به خارج از کشور هم صادر می‌شود. انگور و کشمش از دیگر محصولات این شهر است. در این شهر درختان گردوی ۲۰۰ساله‌ای وجود دارد که محصول فراوانی هم می‌دهند. این شهر ۲امامزاده دارد: «قاسم» و «محمد» قلعه دز و قلعه خانه و برج میرزا خان کامو و سراه عبدالله کامو و منزل حاج علی عباس در کامو از آثار دیدنی آن است. از بزرگان این شهر می‌توان به میرعلاءالدین اشاره کرد که بقعه‌اش هنوز پابرجاست. همچنین روستای چوگان که هم اکنون بخشی از شهرستان کامو است مهد ورزش باستانی چوگان بازی در گذشته‌های بسیار دور بوده‌است که اکنون نیز بقایای دشت وسیعی بنام اسب ریز در بین دو روستای کامو و چوگان وجود دارد. سنگ‌های بنای میدان آزادی تهران همه از کوهی در جوشقان و کامو کنده شده‌اند.

فرهنگ کامو
در کامو، ۳۵ روز پیش از نوروز، روز اول سال است. در میان کامویی‌ها رسم است که مردان در این روز به زنان هدیه‌ای بدهند که به آن «اسفندی» می‌گویند. این رسم مشابه رسم هدیه روز والنتین است. از جشن‌های دیگر محلی جشن «قوچ پاجن» (قوچ (گوسفند نر) و پازن (بز نر)) است. در این جشن مردم به شاخ قوچ‌ها انار می‌آویزند تا بره‌های بیشتری به‌دنیا آورد.

شیرینی بومی برشتوگ نام دارد. قالی و سفره‌بافی از صنایع دستی اصلی محل (بوده) است. سفره‌های کامو شهرت جهانی داشته و در رده گرانترین دست بافها محسوب می‌شود.

زبان مردم کامو از گویش‌های ایرانی مرکزی ویا به قول خودشان، رایجی، است.

تمامی افراد از کوچک به بزرگ حتی کسانی که سالیان دراز در خارج از محل بوده و با زبان فارسی صبحت می‌کنند هنگامی که وارد وطن خود می‌شوند با زبان محلی تکلم می‌کنند.

ادوارد براون انگلیسی که در زمان ناصرالدین شاه قاجار در تاریخ چهارم اکتبر ۱۸۸۷ میلادی تا سپتامبر ۱۸۸۸. م به صورت یک جهانگرد به ایران آمده و کتابی به نام «یکسال در میان ایرانیان» را به رشتة تحریر درآورده هنگام عبور از کاشان به اصفهان توقف کوتاهی در روستای «قهرود» کاشان وقاع در سی کیلومتری شمال کامو داشته و تحقیق مختصری را در مورد این زبان انجام داده است. او می‌نویسد:

«راجع به مبدأ و چگونگی پیدایش این زبان از مردم سؤال کردم ولی آن‌ها نتوانستند جوابی به من بدهند و همین قدر گفتند که فارسی قدیم است. در ایران فارسی قدیم به تمام لغات و ریشه‌هایی اطلاق می‌شود که در زبان‌های پهلوی جدید و پهلوی قدیم و ریشه‌های سانسکریت وجود داشته‌است. اما این زبان محلی یک رشته زبان تقریباً مستقلی است که در قسمت مهمی از ایران و با تغییر لهجه متداول می‌باشد و زبان نطنزی همین زبان است. این زبان همچنین با زبان زردشتیان یزد و کرمان قرابت زیادی دارد.»

در قدیم
فرهنگ جغرافیایی ایران ج ۳ می‌نویسد: جوشقان قصبه مرکزی دهستان تابع بخش میمه شهرستان کاشان و به جوشقان قالی معروف است. جوشقان میمه را بواسطه معروفیت قالی آن جوشقان قالی می‌نامند. این قصبه در ۱۸ هزارگزی شمال میمه واقع و دارای ۲۷۶۶ تن جمعیت است. آب قصبه از ۷ رشته قنات و رودخانه کامو تأمین می‌گردد. محصول عمده آن غلات، حبوبات، انگور و سیب زمینی و میوه‌جات سردسیری و لبنیات و صنایع دستی قالی بافی بدون نقشه و کرباسبافی است. قالیهای نقش جوشقان در کشور معروف است. خط تلفن کاشان به میمه از این قصبه می‌گذرد. راه فرعی ماشین‌رو به میمه و دبستان و ۲۰ باب دکان دارد. مزارع وروستای چوگان که مابین کامو و جوشقان است و حدود صد خانوار در ان زندگی می‌کنند که مسجد جامع ان در منطقه معروف است. روانج و چند مزرعه کوچک دیگر جزء این قصبه‌است. از آثار قدیم برج خرابه روی تپه مجاور و بنای امامزاده آن است.[۳]

جغرافیا و تاریخچه کامو
کامو درحدود بیست کیلومتری شمال شهر مِیمه، حدود ۱۰۲ کیلومتری جنوب‌غربی شهر کاشان و هفده کیلومتری مشرق راه اصفهان ـ قم قرار دارد. کوه‌های کَرکَس (بلندترین قله ۸۹۵، ۳ متر) از شمال، کَمَر خَرونْجِن از شمال‌شرقی، کَمَر سیاه (ارتفاع ۶۳۰، ۳ متر) ازمشرق، کَمَر سفید (ارتفاع ۹۵۰، ۲ متر) و قُرُقْچی از مغرب و چال و پارَند/ پَرَند از شمال‌غربی آن را احاطه کرده‌است. با توجه به تحقیقات به عمل آمده واینکه منطقه کامو گرانیکاه ایران محسوب می‌شودو از حیث قارهای ایجاد شده در کوه‌های مرتفع و سر به فلک کشیده این منطقه از خاستگاه‌های اولیه پیدایش بشر بوده وابزارهای سنگی بدست آمده در زمینه شکار حیوانات درکامو یکی از قدیمی‌ترین مراکز اسکان بشر بوده و بلندترین نقطه جغرافیایی استان اصفهان نسبت به سطح دریا می‌باشد وبقایای شکل‌گیری خشکی پس از فرورفتن آب اقیانوس اولیه حدود دو میلیارد سال از حیات این ناحیه می‌گذرد. حجاری، ساخت ابزارهای سنگی، پالایش مواد، پیدایش لوله‌های سفالین انتقال آب در هزاره سوم قبل از میلاد، ساخت استخرهای مهار آب، طراحی وسایل مخصوص پالایش ماست بنام مشک، تولید آهک، ساخت طلا در منطقه پا سنگ زر، سفالگری، ساخت تجهیزات کشاورزی، ابداع ورزشهای سنتی و ابزارهای مربوط به آن‌ها مانند نبی بازی، کازو، کالاچ و غیره، ساخت قفلهایی مانند کلون، قالی بافی، سفره بافی، گلیم بافی، علم تولید آلیاژ در هزاره‌های قبل از میلاد، علم گیاه‌شناسی و طب سنتی، ترویج کشاورزی، رکورد بذر گندم و سیب زمینی، استفاده از چرم در امر حفاظت از مواد غذایی از دیر بازمانند قلیه و دیگهای روغن و مشکوله‌های نگهداری ماستینه، تولید زغال، ابداع تنورهای گلی، صنعت آهنگری، نساجی و پشم ریسی و… از نبوغ منحصربه‌فرد این مردم است.[۴]

آب و هوا
در نزدیکی یکی از گرمترین نقاط کره زمین، این روستایی سردسیر و ییلاقی قرار دارد که تا خودتان به این منطقه شگفت‌انگیز سفر نکنید باور نمی‌کنید که در کویری گرم و سوزان تکه‌ای از این بهشت سرسبز و زیبا جاخوش کرده‌است. تنها با رفتن به کامو می‌توانید لذت برف بازی در نزدیکی کویر داغ راتجربه کنید و با دیدن زیبایی‌ها منحصربه‌فرد آن چشمان خود را نوازش دهید. کامو یکی از آبادی‌های کاشان است که به علت داشتن آب و هوای خنک و کوهستانی از زمان‌های خیلی دور ییلاق کاشان، بخش کویری و گرمسیری کاشان و آبادی‌های تابعه آن بوده‌است. این روستا در دره‌ای با شیب ملایم قرار دارد و از دامنه‌های بلندیهای کرکس و گرگش آغاز می‌شود و به سمت جوشقان ادامه پیدا می‌کند. روستای کامو در ارتفاعات قرار گرفته‌است و به دلیل آب و هوای معتدل سردسیری و رودخانه دائمی پرآب و فراوانی آبهای جاری دارای طبیعتی کاملاً سرسبز است و کوه‌های اطراف آن با پوشش انبوه درختان چشم‌اندازی وصف ناپذیر دارد. شغل اصلی مردم دامداری و کشاورزی است و محصولات سردسیری بسیار مرغوبی در آن کشت می‌شود. باغهایی با درختان انگور، گیلاس و آلبالو و… در این روستای کوهستانی به وفور دیده می‌شود. کامو در چهار فصل سال تماشایی است. شکوفه‌های خندان باغهای میوه در بهار، درختچه‌ها و درختان سر به فلک کشیده سرسبز و گل‌ها و گیاهان وحشی و هوای خنک و دلپذیر در تابستان و طبیعت رنگارنگ آن در پاییز و چشم‌انداز ارتفاعات پراز برف و امکان پیست اسکی آن در زمستان تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این روستای دیدنی است. چوگان در حد فاصل کامو و جوشقان دارای طبیعتی بکر و زیباست. گلستانهای گل محمدی، مزارع کشت گندم و جو، موستانهای انگور، باغستانهای گردو و بادام زیبایی خاصی به این محل بخشیده است

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از

 

آرایشگاه زنانه در کامو و چوگان

آرایشگاه های مردانه در کامو و چوگان

آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در کامو و چوگان

آژانس ها و تورهای مسافرتی در کامو و چوگان

آموزشگاه های رانندگی در کامو و چوگان

آموزشگاه های موسیقی در کامو و چوگان

ابزار فروشی ها در کامو و چوگان

ادارات و سازمان ها در کامو و چوگان

استخر سونا و جکوزی در کامو و چوگان

اورژانس و فوریت های پزشکی در کامو و چوگان

باربری ها در کامو و چوگان

باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در کامو و چوگان

بانک ها در کامو و چوگان

بیمارستان ها در کامو و چوگان

بیمه ها در کامو و چوگان

پارک ها و مراکز تفریحی در کامو و چوگان

پزشک متخصص اطفال در کامو و چوگان

پزشکان در کامو و چوگان

پزشکان پوست و مو در کامو و چوگان

پزشکان عمومی در کامو و چوگان

پلاستیک فروشی ها در کامو و چوگان

پمپ بنزین ها در کامو و چوگان

پیک موتوری ها در کامو و چوگان

تئاتر و تالار نمایش در کامو و چوگان

تاسیساتی ها در کامو و چوگان

تالارهای عروسی در کامو و چوگان

تاکسی سرویس در کامو و چوگان

چاپ و تبلیغات در کامو و چوگان

خدمات آسانسور و بالابر در کامو و چوگان

خدمات خودرویی در کامو و چوگان

خدمات نظافتی در کامو و چوگان

خدمات کامپیوتری در کامو و چوگان

خرازی ها در کامو و چوگان

خشکبار و آجیل فروشی ها در کامو و چوگان

خشکشویی ها در کامو و چوگان

دادسراها در کامو و چوگان

داروخانه ها در کامو و چوگان

درمانگاه ها و مراکز درمانی در کامو و چوگان

دفاتر اسناد رسمی در کامو و چوگان

دفاتر پست در کامو و چوگان

دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در کامو و چوگان

دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در کامو و چوگان

دندانپزشکان و دندان سازان در کامو و چوگان

دکوراسیون داخلی در کامو و چوگان

رستوران ها و سالنهای غذا خوری در کامو و چوگان

روانپزشکان در کامو و چوگان

ساعت فروشی در کامو و چوگان

سمپاشی در کامو و چوگان

سمساری در کامو و چوگان

سوپرمارکت در کامو و چوگان

سوپرهای میوه و سبزی در کامو و چوگان

سینما ها در کامو و چوگان

شعبات بانک آینده در کامو و چوگان

شعبات بانک سپه در کامو و چوگان

شعبات بانک انصار در کامو و چوگان

شعبات بانک گردشگری در کامو و چوگان

شعبات بانک پارسیان در کامو و چوگان

شعبات بانک پاسارگاد در کامو و چوگان

شعبات بانک سامان در کامو و چوگان

شعبات بانک سینا در کامو و چوگان

شعبات بانک شهر در کامو و چوگان

شعبات بانک صادرات در کامو و چوگان

شعبات بانک ملت در کامو و چوگان

شعبات بانک ملی در کامو و چوگان

شعبات مهر اقتصاد در کامو و چوگان

صرافی ها در کامو و چوگان

طلا فروشی ها و زرگری ها در کامو و چوگان

عطاری ها در کامو و چوگان

عکاسی ها و آتلیه عکاسی در کامو و چوگان

فرش فروشی ها در کامو و چوگان

فرهنگسرا و خانه فرهنگ در کامو و چوگان

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در کامو و چوگان

فروشگاه های آرایشی بهداشتی در کامو و چوگان

فروشگاه های خشکبار در کامو و چوگان

فروشگاه های شهروند در کامو و چوگان

فروشگاه های لوازم پزشکی در کامو و چوگان

فروشگاه های لوازم ورزشی در کامو و چوگان

فروشنده های پوشاک بچه گانه در کامو و چوگان

فروشنده های پوشاک زنانه در کامو و چوگان

فروشنده های پوشاک مردانه در کامو و چوگان

قالیشویی ها در کامو و چوگان

قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در کامو و چوگان

قنادی ها و شیرینی فروشی ها در کامو و چوگان

گل فروشی ها در کامو و چوگان

لوازم التحریری ها در کامو و چوگان

متخصصین ریه در کامو و چوگان

متخصصین قلب و عروق در کامو و چوگان

متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در کامو و چوگان

مدارس در کامو و چوگان

مراکز خدمات زیبایی در کامو و چوگان

مراکز خرید در کامو و چوگان

مراکز روانشناسی و روان کاوی در کامو و چوگان

مراکز ورزشی در کامو و چوگان

مساجد و حسینیه ها در کامو و چوگان

مشاورین املاک در کامو و چوگان

مهد کودک ها در کامو و چوگان

موبایل فروشی ها در کامو و چوگان

نانوایی ها در کامو و چوگان

نگارخانه ها در کامو و چوگان

نمایندگی های ال جی LG در کامو و چوگان

نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در کامو و چوگان

نجاری در کامو و چوگان

لوله بازکنی در کامو و چوگان

نمایندگی های سونی در کامو و چوگان

نمایندگی های لوازم خانگی در کامو و چوگان

نمایندگی های مجاز خوردو در کامو و چوگان

هتل ها و اقامت گاه ها در کامو و چوگان

کارواش ها در کامو و چوگان

کافی شاپ ها در کامو و چوگان

کافی نت و گیم نت در کامو و چوگان

کتابخانه ها در کامو و چوگان

کلانتری و اداره پلیس در کامو و چوگان

کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در کامو و چوگان

کیف و کفش فروشی ها در کامو و چوگان

متل در کامو و چوگان

صنایع دستی در کامو و چوگان

مکان های دیدنی در کامو و چوگان

طبیعت در کامو و چوگان

اماکن گردشگری در کامو و چوگان

مسیر ورودی در کامو و چوگان

فروش سوغات در کامو و چوگان


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین سایر آموزش ها  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ کامو و چوگان
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین خدمات اینترنت  کامو و چوگان
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین طراحی صفحات وب  کامو و چوگان
بهترین اشتراک اینترنت  کامو و چوگان
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین آموزش کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین تعمیر کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   کامو و چوگان
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   کامو و چوگان
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   کامو و چوگان
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   کامو و چوگان
بهترین تدریس خصوصی  کامو و چوگان
بهترین آموزش رانندگی  کامو و چوگان
بهترین آموزش تعمیر موبایل  کامو و چوگان
بهترین آموزش تعمیر خودرو  کامو و چوگان
بهترین آموزش خیاطی  کامو و چوگان
بهترین آموزشگاه آرایشگری  کامو و چوگان
بهترین آموزش حسابداری  کامو و چوگان
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  کامو و چوگان
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  کامو و چوگان
بهترین آموزش گلدوزی  کامو و چوگان
بهترین آموزش طلاسازی  کامو و چوگان
بهترین آموزش نقشه کشی  کامو و چوگان
بهترین آموزش گردشگری  کامو و چوگان
بهترین آموزشگاه هتلداری  کامو و چوگان
بهترین آموزشگاه توریسم  کامو و چوگان
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  کامو و چوگان
بهترین آموزش هنر  کامو و چوگان
بهترین مهدکودک  کامو و چوگان
بهترین پیش دبستانی و دبستان  کامو و چوگان
بهترین آموزش زبان  کامو و چوگان
بهترین آموزش کنکور  کامو و چوگان
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  کامو و چوگان
بهترین آموزشگاه موسیقی  کامو و چوگان
بهترین آموزش رشته های ورزشی  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش باغ  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش زمین  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش کلنگی  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش ملک اداری  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش آپارتمان  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش خانه  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش ویلا  کامو و چوگان
بهترین فروش خودرو کارکرده  کامو و چوگان
بهترین خرید خودرو صفر  کامو و چوگان
بهترین فروش خودرو صفر  کامو و چوگان
بهترین فروش لوازم تزیینی  کامو و چوگان
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  کامو و چوگان
بهترین خرید خودرو کارکرده  کامو و چوگان
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات کامو و چوگان
بهترین  سمساری کامو و چوگان
بهترین  لوازم قنادی کامو و چوگان
بهترین  عطاری کامو و چوگان
بهترین  کیف و کفش کامو و چوگان
بهترین فروشگاه عینک کامو و چوگان
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری کامو و چوگان
بهترین فروشگاه پوشاک کامو و چوگان
بهترین فروشگاه لوازم یدکی کامو و چوگان
بهترین حفاظتی و امنیتی  کامو و چوگان
بهترین چاپ و تبلیغات  کامو و چوگان
بهترین خدمات فنی  کامو و چوگان
بهترین صادرات و واردات  کامو و چوگان
بهترین خدمات ساختمان  کامو و چوگان
بهترین خدمات مشاوره  کامو و چوگان
بهترین خدمات بیمه  کامو و چوگان
بهترین تایپ و تکثیر  کامو و چوگان
بهترین داراترجمه  کامو و چوگان
بهترین ثبت شرکت  کامو و چوگان
بهترین فروش ماشین های اداری کامو و چوگان
بهترین طراحی دکوراسیون کامو و چوگان
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی کامو و چوگان
بهترین خدمات اداری  کامو و چوگان
بهترین خدمات مجالس  کامو و چوگان
بهترین زیبایی و پزشکی  کامو و چوگان
بهترین حمل و نقل  کامو و چوگان
بهترین تعمیرات  کامو و چوگان
بهترین قالیشویی  کامو و چوگان
بهترین رفوگری  کامو و چوگان
بهترین تعمیر لوازم خانگی  کامو و چوگان
بهترین آرایشگاه زنانه  کامو و چوگان
بهترین آرایشگاه مردانه  کامو و چوگان
بهترین مزون لباس  کامو و چوگان
بهترین سولاریوم  کامو و چوگان
بهترین موسسه حقوقی  کامو و چوگان
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  کامو و چوگان
بهترین پیک موتوری  کامو و چوگان
بهترین تاکسی سرویس  کامو و چوگان
بهترین صرافی  کامو و چوگان
بهترین تعمیرات مبلمان  کامو و چوگان
بهترین خیاطی  کامو و چوگان
بهترین کارواش  کامو و چوگان
بهترین سمپاشی  کامو و چوگان
بهترین نظافتی  کامو و چوگان
بهترین خشکشویی  کامو و چوگان
بهترین تعمیرگاه خودرو  کامو و چوگان
بهترین خدمات دامپزشکی  کامو و چوگان
بهترین حيوانات خانگي  کامو و چوگان
بهترین آتلیه عکاسی  کامو و چوگان
بهترین رستوران  کامو و چوگان
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  کامو و چوگان
بهترین پخش مواد غذایی  کامو و چوگان
بهترین سوپر مارکت  کامو و چوگان
بهترین خدمات مسافرتی  کامو و چوگان
بهترین زیبایی و بهداشت  کامو و چوگان
بهترین خدمات پزشکی  کامو و چوگان
بهترین باشگاه ورزشی  کامو و چوگان
بهترین مرکز  فروش خط کامو و چوگان
بهترین مرکز  خرید خط کامو و چوگان
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل کامو و چوگان
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت کامو و چوگان
بهترین مرکز  خدمات پیامک کامو و چوگان
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل کامو و چوگان
بهترین مرکز فروش خط همراه اول کامو و چوگان
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل کامو و چوگان
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی کامو و چوگان
بهترین مرکز  آب و فاضلاب کامو و چوگان
بهترین مرکز  ابزار و یراق کامو و چوگان
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی کامو و چوگان
بهترین مرکز  انبار داری کامو و چوگان
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته کامو و چوگان
بورس فروش آهن آلات کامو و چوگان
بهترین کارگاه  بسته بندی کامو و چوگان
بهترین مرکز  پرس کاری کامو و چوگان
بورس  پلاستیک و پلیمر کامو و چوگان
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری کامو و چوگان
بهترین مرکز  صنایع غذایی کامو و چوگان
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر کامو و چوگان
 فروش مصالح ساختمانی کامو و چوگان
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی کامو و چوگان
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی کامو و چوگان
بهترین مرکز  دامداری کامو و چوگان
بهترین مرکز  ماشین آلات کامو و چوگان
بهترین مرکز  ماشین سازی کامو و چوگان
بهترین مرکز  معدن کامو و چوگان
بهترین مرکز  مواد شیمیایی کامو و چوگان
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی کامو و چوگان
بهترین مرکز  ضایعات کامو و چوگان
بهترین مرکز  نساجی کامو و چوگان
بهترین مرکز  مواد شیمیایی کامو و چوگان
بهترین مرکز  برق صنعتی کامو و چوگان
بهترین مرکز  نساجی کامو و چوگان
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری کامو و چوگان
بهترین مرکز  پیمانکاری کامو و چوگان
بهترین مرکز  قبول نمایندگی کامو و چوگان
بهترین مرکز  مرتبط به کار کامو و چوگان
بهترین مرکز  استخدام کامو و چوگان
بهترین مرکز  آماده به کار کامو و چوگان
بهترین مرکز  کاریابی کامو و چوگان
را میتوان جستجو کرد.

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
روابط عمومی سایت پیام اول
ایمیل
تلفن
02144386106
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1397/08/08
موقعیت
اصفهان
آدرس
اصفهان کامو وچوگان
مشاهده تمام آگهی های روابط عمومی سایت پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

در مورد: آگهی نیازمندی های شهر کامو و چوگان از استان اصفهان


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر کامو و چوگان از استان اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان اصفهان
1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر دیزیچه از استان اصفهان

آگهی های شهر دیزیچه و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در دیزیچه در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر رزوه از استان اصفهان

آگهی های شهر رزوه و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در رزوه در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر رضوانشهر از استان اصفهان

آگهی های شهر رضوانشهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در رضوانشهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر زازران از استان اصفهان

آگهی های شهر زازران و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زازران در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زاینده رود از استان اصفهان

آگهی های شهر زاینده رود و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زاینده رود در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان

آگهی های شهر زرین شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زرین شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زواره از استان اصفهان

آگهی های شهر زواره و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زواره در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زیار از استان اصفهان

آگهی های شهر زیار و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زیار در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زیبا شهر از استان اصفهان

آگهی های شهر زیبا شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زیبا شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر سجزی از استان اصفهان

آگهی های شهر سجزی و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در سجزی در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

عبارات کلیدی