آموزش :: مراقبت و زیبایی

آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/12/26
  • بازدید: 82 بار

آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج

 

09108458695


آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج,در آکادمی فوق تخصصی ملکه زیبایی با ۱۵سال سابقه درخشان با ارائه مدارک بین المللی فنی حرفه ایی و دانشگاهی برگذار میکند 
آموزش شناخت فیزیولوژی و آناتومی پوست 
آموزش شناخت بیماری های پوستی 
آموزش کربوکسی تراپی 
آموزش اسید تراپی 
آموزش پاکسازی کلاسیک 
آموزش مراقبت از پوست تخصصی در باغستان کرج
آموزش هیدرو درمی 
آموزش  میکرودرمی 
آموزش التراسونیک 
آموزش پلاژن 
آموزش ماسک درمانی 
آموزش مزوتراپی 
آموزش کوکتل درمانی 
آموزش کار با انواع دستگاه  ها
معرفی محصول و دستگاه ها 
آموزش شناخت درمان های پوستی 
آموزش کربوکسی تراپی 
آموزش از بین بردن انواع لک های پوستی (ملاسما و …)
آموزش از بین بردن انواع اسکارها 
آموزش درمان انواع جوش ها 
آموزش درمان انواع چین و چروک ها 
آموزش انواع استرج مارک ها 
آموزش درمان منافذ باز پوست 
آموزش شناخت انواع خال ها و از بین بردن خال ها 
آموزش انواع مشکلات دور چشم (تیرگی ها ،پف،چروک،فرورفتگی)
آموزش انواع تایپ پوستی 
آموزش شناخت انواع ضدآفتاب ها 
آموزش درمان  های میلیا 
آموزش درمان های غبغب
آموزش تکنیک های لیفت و جوانسازی 
آموزش لیفتینگ RF
آموزش شناخت و درمان انگل دمودکس مایت 
آموزش کرایو تراپی 
آموزش تکنیک پوست کره ایی
alt
یکی از پرتقاضا ترین دوره هاکه خانم ها بسیار علاقه مند به ان هستند مربوط به دوره آموزش مراقبت از پوست  در باغستان کرج صورت در است چرا که هم انجام این کار برای بانوان جذاب تر و جدید تر است و هم امکان در آمد زایی بالا از طریق آن وجود دارد .
البته توجه نمایید برای موفقییت در این حوزه باید در انتخاب خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا مورد اطمینان افراد باشید.
پس اگر قصد شرکت در کلاس های آموزش مراقبت از  پوست صورت را دارید بهتر است به آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج  سمت دوره های برگزیده و معتبری برویدتا بتوانید مدرک بین المللی یا فنی و حرفه ایی را دریافت کنید.
سرفصل های دوره آموزش مراقبت از پوست صورت در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
alt

استراکچر کامل
✅لایه های پوست به صورت تخصصی
✅شناخت انواع بیماری های پوست
✅رادیکال آزاد و اهمیت استفاده از انتی اکسیدان
✅شناخت علمی پوست خشک و دلیل آسیب ها
✅بستن منافذ باز و کنترل چربی
✅آبرسانی پوست
✅دلایل حساس شدن پوست و درمان آن
✅دلایل ایجاد لک و درمان آن
✅انواع لایه بردارها و استفاده صحیح آن
✅شناخت ماسک ها و استفاده صحیح آن
✅اهمیت ضد آفتاب ها
✅استفاده اصولی از سرم ها و ویال ها
✅تکنیک های ماساژ صورت
آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج با مدرک +دوره مراقبت از پوست صفر تا صد
alt

آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج,توسط  بهترین استاد و کسب مدرک بین المللی برای تمامی علاقه مندان حائز اهمیت است به همین خاطر اگر علاقه مند به یادگیری این حرفه هستند باید بدانید که کلاس های آموزش مراقبت از  پوست  در باغستان کرج,به صورت تخصصی توسط مدرس رسمی و ابلاغ دار سازمان فنی حرفه ایی و داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست برتر دانشگاه دکتر فاخته که می توانید جهت دریافت بهترین مدرک بین المللی همین حالا ثبت نام کنید.
در کلاس مراقبت از پوست صورت هنرجو آناتومی انواع پوست،پاکسازی،آبرسانی،ماساژ صورت،لک ،آکنه،سلول های بنیادی و .... را به خوبی می شناسد و در پایان این دوره و هنگامی که مباحث را به خوبی آموزش دیده و خبره شده باشد مدرک فنی و حرفه ایی(بین المللی) را دریافت می کند و سپس می تواندفعالیت خود را در این حوزه به صورت تخصصی آغاز کند.
اگر شاغل هستید و علاقه به یادگیری دوره مراقبت از پوست را در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج دارید باید بگوییم که خانوم عاطفه اطهری برای افرادشاغل نیز در آخرهفته ها هم کلاس آموزش مراقبت از  پوست برگزار می کند.
هنرجویان و علاقه مندان به آموزش پاکسازی پوست توجه کنند که تمامی این آموزش ها در اتاق کار انجام شده و تمامی دستگاه ها و محصولات کاملا پیشرفته و برند هستند و این آموزش بر روی پوست مدل های زنده انجام می شود‌تا کیفیت آموزش افزایش یابد
✅مدرک مراقبت از پوست فنی و حرفه ای تخصصی پوست در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
هنرجویان باهوش و علاقه مند به انجام این کار پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی در صورت موفقیت مدرک فنی و حرفه ایی را دریافت می کنندکه این مدرک بین المللی است یعنی به واسطه آن می توانید به کشورهای دیگر مهاجرت کرده و اقدام به کار کنید.
پس از دریافت مدرک در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج می توانید فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنید.
✅مزایای دوره آموزش مراقبت از صورت خانوم عاطفه اطهری
✅ارائه نکات حائز اهمییت برای شروع کار مراقبت از پوست به صورت رایگان
✅ارائه خدمات تخصصی و پیشرفته حتی در روز های تعطیل
✅برگزاری دوره های آموزش عملی به صورت کار بر روی مدل های زنده
✅برگزاری کلاس ها در محیطی پیشرفته و دارای دستگاه های با کیفیت و محصولات برند.
💥💥💥هزینه آموزش مراقبت در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
هزینه آموزش مراقبت از پوست صورت با توجه به نوع خصوصی و نیمه خصوصی بودن آن متفاوت است به همین خاطر توصیه می کنیم که جهت آگاهی از هزینه های دقیق و به روز از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم‌ اقدام کنید.
💥💥
💥💥مدرک مراقبت از پوست  بین المللی پوست صورت در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
alt


افرادی که قصد آموزش مراقبت از پوست صورت را دارند باید توجه کنند که تنها در آکادمی هایی ثبت نام کنند که در نهایت بتوانند مدرک بین المللی مراقبت از پوست  صورت را دریافت کنند ،زیرا به واسطه این مدرک می توان به راحتی مهاجرت کرد و کسب کار جدید خود را در کشور دیگری آغاز نمود.
با ثبت نام و شرکت در کلاس مراقبت از پوست خانوم عاطفه اطهری می توانید در پایان بهترین مدرک را که مدرک بین المللی است در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج به راحتی دریافت نمایید.
بنابراین اگر به فکر رونق دادن به کسب و کار خود هستید توصیه می کنم که حتما در دوره های آموزش مراقبت از پوست خانوم اطهری شرکت نمایید.
توجه نمایید که مراقبت از  پوست صورت مختص سنین خاصی نیست و تمامی افراد بهتر است که هر چند ماه یکبار به پوست خود رسیدگی کنند به همین خاطر افرادی که سمت این حرفه می روند به خوبی می دانند که کسب در آمد از آن بسیار بالاست البته به شرط این که توانند بهترین خدمات  را ارائه دهند.
با شرکت در دوره های آموزشی خانوم عاطفه اطهری در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج می توانید هم مدرک معتبر فنی و حرفه ایی را دریافت کنید و هم ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرت رسیده و مشتریان بسیاری را جذب نمایید .
✅نحوه برگزاری کلاس های آموزش مراقبت از پوست صورت در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
کلاس های آموزشی خانوم عاطفه اطهری به دو شکل خصوصی (۱یا ۲نفره)و نیمه خصوصی (۳تا۶)نفر برگزار می شودو این به خاطر ارائه خدمات با کیفیت و آزمون هنرجو و بررسی کامل نحوه کار وی است که افراد می توانند با توجه به ویژگی هر یک از این کلاس ها در دوره مورد نظر شرکت کنند.
💥آموزش مراقبت از  پوست چرب درآموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج 
آموزش مراقبت از پوست های چرب کمی متفاوت تر است و بخشی از دوره مراقبت از پوست به این مورد اختصاص داده می شود.
در واقع زمانی که متقاضیان مراقبت از پوست به کلینیک مراجعه می کنند و شما به عنوان اپراتور آن آموزشگاه قصد دارید خدمات ارائه دهید باید در ابتدا پوست وی را آنالیز کنید و اگر متوجه این موضوع شدید که وی پوست چربی دارد باید با توجه به مشکلات پوست وی درمان را آغاز نمایید.
در دوره آموزش مراقبت از پوست  چرب به افراد یاد داده می شود که چگونه و از چه طریقی اقدام کنند تا هم عوارض پوستی رفع شودو هم چربی پوست صورت افراد کنترل شود .
در واقع مراقبت از پوست های چرب فقط استفاده از لایه بردارها و ماسک های مختلف نیست بلکه باید بدانید از کدام دستگاه های مراقبت از پوست  استفاده کنید تا بتوانید بهترین خدمات را ارائه دهید.
💥آموزش مراقبت از پوست خشک در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
علاوه بر پوست های چرب،در دوره مراقبت از پوست به  شما یاد می گیرید که از چه طریقی اقدام به مراقبت از  پوست های خشک نمایید.
در واقع مراقبت از  پوست چرب با خشک تفاوت های بسیاری دارد و مراحل هر یک نیز متفاوت است به همین خاطر بخشی از دوره آموزش مراقبت از  پوست صورت به توضیح تئوری و عملی مراقبت از پوست های خشک اختصاص داده می شود.
در دوره آموزش مراقبت از  پوست خشک شما یاد می گیرید که چگونه اقدام کنید تا پوست صورت افرادآبرسانی شود و خشکی آن برطرف شود.
توجه نمایید که برای این گونه پوست ها اصلا نباید از لایه بردارهای قوی استفاده نمایید و یا مدت زمان لایه برداری پوست صورت زیاد باشد که تمامی این موارد به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود.
💥آموزش پوست صورت کلاسیک در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
توجه نمایید که آموزش پوست کلاسیک با آموزش پوست  حرفه ایی  یا تخصصی متفاوت است و مراحل آن نیز به نسبت دیگر انواع پوست کوتاه تر است در دوره آموزش پوست 
کلاسیک شما یاد می گیرید که با توجه به هر نوع پوستی از چه نوع ماسک و اسکراب هایی استفاده نمایید تا پوست صورت افراد عمیقا پاکسازی شود.
دوره آموزش پوست کلاسیک یک دوره محبوب و پرطرفدار است چرا که شما با نکات و فوت و فن های انجام این روش بهتر و بیشتر آشنا می شوید و سپس می توانید خودتان به تنهایی خدمات ویژه ایی ارائه دهید.
همچنین ناگفته نماند که با شرکت در این دوره آموزشی می توانید در کوتاه ترین زمان این حرفه را یاد بگیرید و سپس خودتان ارائه دهید و به درآمد برسید.
💥آموزش مراقبت از دور چشم در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
آموزش مراقبت دور چشم بسیار با اهمیت است زیرا پوست دور چشم نازک تر از دیگر قسمت ها است و ممکن است برخی ها زیر چشم سیاه و پف کرده ایی داشته باشند
💥آموزش ماساژ صورت برای مراقبت از پوست در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
توجه نمایید که بخشی از دوره مراقبت از پوست مربوط به ماساژ تخصصی و حرفه ایی پوست صورت است تا افرادیاد بگیرندکه با چه نوع تکنیک هایی باید پوست صورت افراد را ماساژ دهند.
در واقع ماساژ صورت متفاوت است و باید بدانید که نحوه قرار گیری دست روی پوست و چرخش آن چگونه باید باشد و از چه قوانینی باید استفاده نمایید تا تغییرات مورد نیاز را شاهدباشید.
هر چقدر که بیشتر بتوانید مهارت کسب کنید بهتر است و می توانید به صورت کاملا حرفه ایی ،انواعی از پوست ها را ماساژ دهید.
💥آموزش پوست vlpیا حرفه ایی درآموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج 
آموزش پوست vlp در طی این دوره یاد می گیرید که چگونه پوست صورت افراد را آنالیز کنید و سپس با توجه به مشکلاتی که پوست صورت متقاضیان دارد اقدام به پاکسازی آن نمایید.
در واقع این دوره طولانی تر است چرا که شما باید با نحوه کار با انواعی از دستگاه ها آشنا شوید تا سپس بتوانید به عنوان یک فرد حرفه ایی خدمات ارائه دهید.
اگر علاقه مند به دوره آموزش پوست صورت vlpیا حرفه ایی هستید باید بگوییم که شما آینده خود را ساخته اید و مطمئن باشید که آینده بسیار روشن و موفقی در انتظارتان است البته به شرطی که در بهترین دوره آموزش پوست صورت شرکت نمایید و خودتان نیز تلاش مضاعف کنید تا بتوانید به بهترین درجات برسید.
💥آموزش مراقبت از پوست با دستگاه در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
افرادی که در دوره آموزشی مراقبت از پوست بادستگاه شرکت می کنند با بهترین دستگاه های مناسب برای مراقبت از پوست آشنا می شوند.
این دوره ها به صورت کاملا تخصصی و با متدهای جدید توسط سرکار خانوم عاطفه اطهری آموزش داده می شود تا متقاضیان بتوانند درک خوبی از انجام این روش داشته باشند.
در واقع مراقبت از پوست تخصصی تنها به واسطه متریال مختلف انجام نمی شود بلکه از طریق دستگاه صورت می‌گیرد.
💥آموزش مراقبت از پوست با دستگاه میکرودرم در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
alt


این دستگاه کار لایه برداری پوست،رفع چین و چروک ریز،سفت و لیفت شدن پوست،پاکسازی عمیق و ....
را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد.
💥آموزش مراقبت از پوست با دستگاه هیدرودرم در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
با این دستگاه تمامی منافذ پوست پاکسازی می شود و پوست آماده جذب کرم‌ها و محصولات مراقبت از پوست می شود.
💥آموزش مراقبت از پوست با دستگاه نور درمانی
این نورها اثر درمانی دارند
💥آموزش صفر تا صد مراقبت از پوست صورت در آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
زمانی که شما در دوره آموزش مراقبت از پوست کلاسیک یا حرفه ایی شرکت می کنید،در واقع با روش ها و دستگاه های مختلفی آشنا می شوید و یاد می گیرید که با هر دستگاهی چگونه کار کنید تا بتوانید خدمات ارائه دهید .در واقع آموزش مراقبت از پوست  تنها آموزش انتخاب بهترین ماسک و اسکراب نیست بلکه نحوه استفاده از انواعی از دستگاه ها با توجه به انواع پوست است.
بنابراین زمانی که می گوییم آموزش صفر تا صد مراقبت از پوست صورت در واقع منظورمان آموزش کامل این دوره است تا شما توانید اطلاعات جامعی کسب کنید و سپس به تنهایی بهترین خدمات را ارائه دهید.
نکته حائز اهمیت دیگر این است که شما باید علاقه مند به این دوره آموزشی باشید تا سپس بتوانید این حرفه را یاد بگیرید.
به همین خاطر باید آگاه بود که با توجه به این مشکلات باید از طریق چه روش هایی استفاده کرد تا تغییرات بسیاری را شاهد بود.
در دوره آموزش مراقبت از پوست در باغستان کرج به صورت اختصاصی به افراد یاد داده می شود که چگونه و از طریق چه روش هایی اقدام کنند تا پوست دور چشم حین پاکسازی هبچ اسیبی نبیند.
در واقع روش های مختلفی برای مراقبت از پوست دور چشم وجود دارد که در دوره آموزش مراقبت از پوست  در باغستان کرج شما با این موارد بیشتر آشنا می شوید.

 

آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
آموزش مراقبت از پوست در باغستان کرج
بهترین آموزشگاه مراقبت از پوست در باغستان کرج

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    


مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور آگهی
ایمیل
تلفن
09213538709
انقضا
1403/02/28
بروزرسانی
1402/12/27
موقعیت
البرز
آدرس
باغستان غربی ،بوستان ۱۴،درمانگاه فرسام،طبقه ۴،واحد ۴۰۵
مشاهده تمام آگهی های اپراتور آگهی

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور آگهی)

در مورد: آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج

Captcha image

آخرین آگهی های مراقبت و زیبایی
1401/09/04
اموزش تخصصی مراقبت پوست در شهریار
4

اموزش تخصصی مراقبت پوست در شهریار09195901321

اپراتور پیام اول / تلفن: 09195901321

1402/12/26
آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج
1

آموزش تخصصی مراقبت از پوست صورت در باغستان کرج خانم اطهری ۰۹۲۱۳۵۳۸۷۰۹

اپراتور آگهی / تلفن: 09213538709

1402/11/25
آموزش اقساطی ماساژ در پاسداران
1

آموزش اقساطی ماساژ در پاسداران, خانم توکلیان 09912215131

اپراتور آگهی / تلفن: 09912215131

1402/12/08
آموزش مراقبت از پوست در پونک
1

آموزش مراقبت از پوست در پونک, خانم گل محمدی09211601143

اپراتور آگهی / تلفن: 09211601143

1402/11/15
آموزش اقساطی فشیال پوست در شمالشرق تهران
1

آموزش اقساطی فشیال پوست در شمالشرق تهران, خانم توکلیان09912215131

اپراتور آگهی / تلفن: 02126723453

1402/10/27
آموزش هایفوتراپی در سهروردی
1

آموزش هایفوتراپی در سهروردی,آموزش مراقبتی پوست و مو در آکادمی روشنک جواهری 09373110183-09123110183-09103726771

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 09103726771

1402/10/07
آموزشگاه فیشیال پوست در گرمدره کرج
1

آموزشگاه فیشیال پوست در گرمدره , 09128659784, مرکز تخصصی فیشال فنی حرفه ای دنیای سبز, آموزشگاه فنی حرفه ای فیشیال و پاکسازی پوست در کرج

admin107 / تلفن: 09128659784

1402/10/07
آموزشگاه فیشیال پوست در محمدشهر کرج
1

آموزشگاه فیشیال پوست در محمدشهر کرج, 09128659784, مرکز تخصصی فیشال فنی حرفه ای دنیای سبز, آموزشگاه فنی حرفه ای فیشیال و پاکسازی پوست درمحمدشهر کرج

admin107 / تلفن: 09128659784

1402/09/22
آموزشگاه فیشیال پوست در فردیس کرج
1

آموزشگاه فیشیال پوست در فردیس کرج, 09128659784, بهترین مرکز تخصصی فیشیال با مدرک مربیگری بین المللی 

admin107 / تلفن: 09128659784

1402/09/21
آموزشگاه فیشال پوست در گلشهر کرج
1

آموزشگاه فیشال پوست در گلشهر کرج, 09128659784, مرکز تخصصی فیشال فنی حرفه ای دنیای سبز, بهترین مرکز تخصصی فیشیال با مدرک مربیگری بین المللی fijvd

admin107 / تلفن: 09128659784